Behoefte aan meetings?

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Lovecooking » 15 Feb 2015, 20:54

Felic schreef: Nou ja, eerlijk gezegd hoeft het voor mij ook geen monster meeting te worden met 10 mensen vind ik het al leuk genoeg haha. Maar ik snap je punt wel. Toch ben ik het wel eens met MeMichelle. Reclame ben ik niet zo dol op met meetings.


Ja daar ben ik het mee eens. Ik vind iets kleinschaliger ook leuker (en prettiger) dan een enorm evenement met reclame haha.
Ik ben trouwens 23 en ik woon vlak bij Eindhoven.

Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor dejongcl » 17 Feb 2015, 21:49

misschien een optie voor de mensen die in het noorden van Nederland wonen... Festival op 31 Mei in Groningen.

http://misfit-festival.com/
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Felic » 19 Feb 2015, 19:08

dejongcl schreef:misschien een optie voor de mensen die in het noorden van Nederland wonen... Festival op 31 Mei in Groningen.

http://misfit-festival.com/


Helaas woon ik te ver weg maar top dat je het gepost heb!
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Wen90 » 20 Feb 2015, 22:51

Lijkt mij super leuk, alleen zou ik niet te ver willen reizen ivm kosten (heb niet zo veel geld...)

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Felic » 20 Feb 2015, 22:54

Wen90 schreef:Lijkt mij super leuk, alleen zou ik niet te ver willen reizen ivm kosten (heb niet zo veel geld...)


Snap ik, als het zover komt dat er echt een meeting zal komen word er (als ik, (samen met anderen) het organiseer) rekening gehouden met wie er komen en waar ze wonen. Kan ook bijv in vakantie, voor mensen met week ov. / Regelmatig actie's van dagkaarten voor 15/16 euro of zo.
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
Carolinaa
Berichten: 122
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 16:41
Locatie: Groningen

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Carolinaa » 22 Feb 2015, 00:56

Leuk! Misschien zouden mensen die dichter bij elkaar wonen zelfs samen kunnen reizen als dat kosten zou schelen? Is wellicht wel wat spannender maar toch haha.

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Felic » 22 Feb 2015, 11:16

Carolinaa schreef:Leuk! Misschien zouden mensen die dichter bij elkaar wonen zelfs samen kunnen reizen als dat kosten zou schelen? Is wellicht wel wat spannender maar toch haha.


Ja scheelt inderdaad kosten. Ik heb Fiat 500, die is zo zuinig. Als die dan ook nog eens vol zit is het helemaal goedkoop xD
Er is ook iets van als je ov heb dat je iemand mee kan nemen met korting of zo toch? Geen idee hoe het precies werkt en zo maar dat las ik wel eens.
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
potverdorie
Berichten: 60
Lid geworden op: 18 Feb 2015, 11:14

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor potverdorie » 22 Feb 2015, 11:48

Felic schreef:
Carolinaa schreef:Leuk! Misschien zouden mensen die dichter bij elkaar wonen zelfs samen kunnen reizen als dat kosten zou schelen? Is wellicht wel wat spannender maar toch haha.


Ja scheelt inderdaad kosten. Ik heb Fiat 500, die is zo zuinig. Als die dan ook nog eens vol zit is het helemaal goedkoop xD
Er is ook iets van als je ov heb dat je iemand mee kan nemen met korting of zo toch? Geen idee hoe het precies werkt en zo maar dat las ik wel eens.


Ja klopt! Ik kan op mijn studenten-OV als ik het goed heb in totaal drie anderen mee laten reizen met 40% korting.
Hello darkness, my old friend, I´ve come to talk with you again.

Gebruikersavatar
Carolinaa
Berichten: 122
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 16:41
Locatie: Groningen

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Carolinaa » 22 Feb 2015, 12:29

potverdorie schreef:
Felic schreef:Ja scheelt inderdaad kosten. Ik heb Fiat 500, die is zo zuinig. Als die dan ook nog eens vol zit is het helemaal goedkoop xD
Er is ook iets van als je ov heb dat je iemand mee kan nemen met korting of zo toch? Geen idee hoe het precies werkt en zo maar dat las ik wel eens.


Ja klopt! Ik kan op mijn studenten-OV als ik het goed heb in totaal drie anderen mee laten reizen met 40% korting.


Ja inderdaad drie anderen! Dus dat zou dan wel schelen. En ik heb ook een autootje bij mijn ouders staan, dus dat zou allemaal goed moeten komen dan haha :mrgreen:


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten

cron