[Slowchat] Kletsen

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
Michelle
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 Nov 2015, 17:15

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor Michelle » 06 Mei 2016, 17:20

Hahaha, hier nog eentje hoor ;)
"De enige man die mij blij kan maken.. Gaston van de postcode loterij met een cheque van 10 miljoen.. :haaaai: "

Riri
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 19:08

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor Riri » 06 Mei 2016, 19:42

Helaas heel de dag moeten werken....
Maar op t werk wel kunnen genieten van het zonnetje!

Twinkel
Berichten: 405
Lid geworden op: 04 Mar 2015, 15:29

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor Twinkel » 07 Mei 2016, 00:52

Dat is het betere werk! :-)
''Jouw weg zal ontstaan waar jij loopt"

MNM
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 Mei 2015, 16:37

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor MNM » 07 Mei 2016, 14:51

Bah, maandag is mijn weekje vakantie alweer om. Nog een paar weken door stage bikkelen en dan heb ik als het goed is mijn diploma. En dan komt mijn reis eraan "zin in" :haaaai: :D

Twinkel
Berichten: 405
Lid geworden op: 04 Mar 2015, 15:29

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor Twinkel » 07 Mei 2016, 15:05

Nog even volhouden dan MNM! Wel een goed vooruiticht, Bijna je diploma en daarna lekker op Reis!
Welk diploma ga je behalen en watvoor reis ga je maken?
''Jouw weg zal ontstaan waar jij loopt"

MNM
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 Mei 2015, 16:37

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor MNM » 08 Mei 2016, 15:30

Twinkel schreef:Nog even volhouden dan MNM! Wel een goed vooruiticht, Bijna je diploma en daarna lekker op Reis!
Welk diploma ga je behalen en watvoor reis ga je maken?


Maatschappelijke zorg specifieke doelgroepen Niv.4
Ik ga vrijwilligers werk doen in Zimbabwe en Sri Lanka, het is beide vrijwilligers werk met dieren. In Zimbabwe is een opvang voor wilde dieren die niet meer terug kunnen in de natuur of zijn verstoten door hun moeder. en in Sri Lanka ga ik werken met gehandicapte Schildpadden. En natuurlijk in beide landen een stukje reizen

Twinkel
Berichten: 405
Lid geworden op: 04 Mar 2015, 15:29

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor Twinkel » 09 Mei 2016, 21:58

MNM schreef:
Maatschappelijke zorg specifieke doelgroepen Niv.4
Ik ga vrijwilligers werk doen in Zimbabwe en Sri Lanka, het is beide vrijwilligers werk met dieren. In Zimbabwe is een opvang voor wilde dieren die niet meer terug kunnen in de natuur of zijn verstoten door hun moeder. en in Sri Lanka ga ik werken met gehandicapte Schildpadden. En natuurlijk in beide landen een stukje reizen


Mooie opleiding! Met welke doelgroep wil je gaan werken?

En zeker ook een mooi en nobel reisdoel! Wordt zeker een onvergetelijke ervaring waar je als mens alleen maar van kan groeien.
''Jouw weg zal ontstaan waar jij loopt"

MNM
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 Mei 2015, 16:37

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor MNM » 10 Mei 2016, 17:10

Twinkel schreef:
MNM schreef:
Maatschappelijke zorg specifieke doelgroepen Niv.4
Ik ga vrijwilligers werk doen in Zimbabwe en Sri Lanka, het is beide vrijwilligers werk met dieren. In Zimbabwe is een opvang voor wilde dieren die niet meer terug kunnen in de natuur of zijn verstoten door hun moeder. en in Sri Lanka ga ik werken met gehandicapte Schildpadden. En natuurlijk in beide landen een stukje reizen


Mooie opleiding! Met welke doelgroep wil je gaan werken?

En zeker ook een mooi en nobel reisdoel! Wordt zeker een onvergetelijke ervaring waar je als mens alleen maar van kan groeien.


Nou, ik wil eigenlijk hierna Commerciele Economie gaan doen, maar ik heb stage gelopen bij somatisch en dementerende ouderen en bij verstandelijk gehandicapten, maar tot nu toe spreekt mij de verstandelijke gehandicapten mij het meest aan. Terwijl ik dacht dat ik het echt vreselijk zou vinden, ik was altijd bang dat die mensen kwijlden en aan je zaten ect maar dit is niet zo. (wel dat ze net te dicht in je comfort zone staan)

Twinkel
Berichten: 405
Lid geworden op: 04 Mar 2015, 15:29

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor Twinkel » 11 Mei 2016, 13:50

MNM schreef:
Nou, ik wil eigenlijk hierna Commerciele Economie gaan doen, maar ik heb stage gelopen bij somatisch en dementerende ouderen en bij verstandelijk gehandicapten, maar tot nu toe spreekt mij de verstandelijke gehandicapten mij het meest aan. Terwijl ik dacht dat ik het echt vreselijk zou vinden, ik was altijd bang dat die mensen kwijlden en aan je zaten ect maar dit is niet zo. (wel dat ze net te dicht in je comfort zone staan)



Commerciële Economie is wel heel wat anders! Wat zou je daar later mee willen doen dan?
lol om het kwijlen. Ik denk ook nog steeds dat het niet mijn doelgroep is maar er zit natuurlijk ook wel veel verschil in afhankelijk van met wel niveau je werkt. van puur verzorging tot begeleiding. Het laatste spreekt mij persoonlijk meer aan.
''Jouw weg zal ontstaan waar jij loopt"

Gebruikersavatar
Astrid
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 Apr 2015, 13:02

Re: [Slowchat] Kletsen

Berichtdoor Astrid » 26 Mei 2017, 01:17

Niet te "slow" :mrgreen:


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron