Loopmaatjes?

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
hartje26
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 Feb 2015, 12:14

Loopmaatjes?

Berichtdoor hartje26 » 14 Mar 2015, 23:06

Dames,

Ik vroeg me af of hier ook dames zijn die hardlopen en dan in het bijzonder dames die ook meedoen aan hardloopevenementen. Ik zelf loop 3x per week hard en cross heel Nederland door voor leuke loopjes. Dit jaar heb ik er alweer een aantal staan waaronder de Marikenloop in Nijmegen, de ladiesrun en 4 mijl in Groningen en de colorrun in Amsterdam.

X hartje26

Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: Loopmaatjes?

Berichtdoor dejongcl » 15 Mar 2015, 11:54

Zo fanatiek hardloper dus!!

Ik zelf loop ook hard maar cross niet heel nederland door voor runs, hou het wel een beetje in de buurt. Ik doe dit jaar in ieder geval mee aan de ladiesrun in Groningen, dit ook vanwege het goede doel, 4 mijl van Groningen uiteraard ook, dit vanwege de goede sfeer en uiteraard doe ik mee aan de TT Run in Assen. Als Assenaar mag ik dit natuurlijk niet missen, rennen op het TT Circuit. Kan het je zeker aanraden want het is een belevenis en een uniek evenement!!
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

hartje26
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 Feb 2015, 12:14

Re: Loopmaatjes?

Berichtdoor hartje26 » 15 Mar 2015, 14:24

k doe dit jaar in ieder geval mee aan de ladiesrun in Groningen, dit ook vanwege het goede doel, 4 mijl van Groningen uiteraard ook, dit vanwege de goede sfeer en uiteraard doe ik mee aan de TT Run in Assen.


Ow wat leuk! Hoeveel km doe je bij de ladiesrun? Heb je ook sponsoren? Ik loop zelf de 7.5km en heb een aantal mensen die me sponsoren. TT run in Assen, ik heb even op de site gekeken en dat ziet er inderdaad erg leuk uit! Hoeveel rondjes doe je?

Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: Loopmaatjes?

Berichtdoor dejongcl » 15 Mar 2015, 15:17

Ladiesrun loop ik de 5km. Ik heb een periode niet gelopen dus begin rustig aan haha. Ik heb geen sponsoren want doneer zelf een x bedrag. Met de TT run doe ik ook 1 rondje, loop samen met iemand vandaar.
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

hartje26
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 Feb 2015, 12:14

Re: Loopmaatjes?

Berichtdoor hartje26 » 15 Mar 2015, 20:22

Ladiesrun loop ik de 5km.
5 km is een mooi begin, zeker als je een periode niks hebt gedaan. Misschien zie ik je daar wel :lol:


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron