concerten

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
EvilQueen
Berichten: 141
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:21

concerten

Berichtdoor EvilQueen » 03 Feb 2015, 18:28

Inmiddels is gebleken dat er aardig wat musicalliefhebbers op dit forum "rondlopen".

Vraag me af of er ook concertliefhebbers zijn. Naar welk concert/concerten ben je geweest? Speciale herinneringen aan?

Ik ben naar aardig wat concerten geweest. De meest bijzondere waren toch wel van Celine Dion en The Corrs. Met name het laatste concert van CD in Nederland in 2008 was speciaal. Ik was toen zwanger. Eigenlijk ben ik naar alle concerten in Nederland en Belgie geweest :shock:

Eerstvolgende concert op de agenda is Katy Perry in maart :D
"Evil isn't born, it's made" (Once Upon a Time)

Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: concerten

Berichtdoor dejongcl » 03 Feb 2015, 18:48

mijn eerst volgende concert is op 26 Februari... Anouk in de Ziggo Dome.... Ontzettend veel zin in!
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

Gebruikersavatar
Joyce
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 20:14

Re: concerten

Berichtdoor Joyce » 03 Feb 2015, 19:38

Ah tof, Katy Perry en Anouk. Mijn favoriete concerten waren toch wel die van Ani DiFranco :D Nu nog niks op de planning, maar ben benieuwd wat Pinkpop en Lowlands dit jaar weer gaan brengen.

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: concerten

Berichtdoor DANI » 03 Feb 2015, 19:46

Mijn volgende concert is Maria Mena in Amsterdam op 20 maart. De dag voor dat ik jarig ben dus dat is wel leuk.

Ik ben al 3x eerder gezien. En 2x ontmoet. Dus super leuk en ik heb er echt veel zin in!

Mijn favoriete concerten waren de 3 concerten dat ik paramore heb gezien. Allemaal op de eerste rij. Dat was echt heel leuk!

Gebruikersavatar
Britt
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 12:22
Locatie: Vriezenveen

Re: concerten

Berichtdoor Britt » 03 Feb 2015, 21:50

Vorig jaar maart naar Beyoncé geweest en maart dit jaar naar Nicki Minaj :D
Verder natuurlijk heel veel artiesten gezien op festivals ;)

Daarnaast zou ik nog erg graag een keer naar Jessie J willen en Angel Haze ;)

Gebruikersavatar
15ATurkey
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 Feb 2015, 16:11

Re: concerten

Berichtdoor 15ATurkey » 06 Feb 2015, 09:11

Ik zou in november naar Demi Lovato zijn gegaan, maar omdat ik die week was opgenomen voor mijn depressie ging dat niet door..
Baal ik nog steeds heel erg van >.<
Never be ashamed of what you feel. You have the right to feel any emotion that you want, and to do what makes you happy ~ Demi Lovato

Rebecca
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:00

Re: concerten

Berichtdoor Rebecca » 12 Feb 2015, 21:04

DANI schreef:Mijn volgende concert is Maria Mena in Amsterdam op 20 maart. De dag voor dat ik jarig ben dus dat is wel leuk.

Ik ben al 3x eerder gezien. En 2x ontmoet. Dus super leuk en ik heb er echt veel zin in!

Mijn favoriete concerten waren de 3 concerten dat ik paramore heb gezien. Allemaal op de eerste rij. Dat was echt heel leuk!


Yes, een mede-Paramore fan. :D


Ik ben ook gek op concerten. Mijn laatste concert was in december, Ben Howard. En volgend maand ga ik naar the Script, heel veel zin in.

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: concerten

Berichtdoor DANI » 12 Feb 2015, 22:46

Rebecca schreef:
DANI schreef:Mijn volgende concert is Maria Mena in Amsterdam op 20 maart. De dag voor dat ik jarig ben dus dat is wel leuk.

Ik ben al 3x eerder gezien. En 2x ontmoet. Dus super leuk en ik heb er echt veel zin in!

Mijn favoriete concerten waren de 3 concerten dat ik paramore heb gezien. Allemaal op de eerste rij. Dat was echt heel leuk!


Yes, een mede-Paramore fan. :D


Ik ben ook gek op concerten. Mijn laatste concert was in december, Ben Howard. En volgend maand ga ik naar the Script, heel veel zin in.


Woohoo. Ben je naar de afgelopen concert van pmore geweest?

musician
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 Feb 2015, 13:48

Re: concerten

Berichtdoor musician » 13 Feb 2015, 13:52

Whoooo muziek :D
Mijn laatste concert was van een onbekende band, ik weet zelf de naam niet eens meer haha, maar ze waren wel tof.
Mijn laatste grote concert was Kensington op bevrijdingsfestival denk ik.
En het eerstvolgende grote op de planning; LOWLANDS :D
Tussendoor ook allemaal kleine festivalletjes, maar ik denk dat ik daar vooral als vrijwilliger ga staan ;)
Tof om te lezen waar jullie zijn geweest!

Rebecca
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:00

Re: concerten

Berichtdoor Rebecca » 13 Feb 2015, 14:48

DANI schreef:
Rebecca schreef:
DANI schreef:Mijn volgende concert is Maria Mena in Amsterdam op 20 maart. De dag voor dat ik jarig ben dus dat is wel leuk.

Ik ben al 3x eerder gezien. En 2x ontmoet. Dus super leuk en ik heb er echt veel zin in!

Mijn favoriete concerten waren de 3 concerten dat ik paramore heb gezien. Allemaal op de eerste rij. Dat was echt heel leuk!


Yes, een mede-Paramore fan. :D


Ik ben ook gek op concerten. Mijn laatste concert was in december, Ben Howard. En volgend maand ga ik naar the Script, heel veel zin in.


Woohoo. Ben je naar de afgelopen concert van pmore geweest?


Yes! Ik hoop zo ontzettend dat ze in 2016 met nieuwe muziek komen en dan ook gelijk weer gaan touren, want het is alweer veel te lang geleden haha.


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten

cron