concerten

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: concerten

Berichtdoor DANI » 29 Jun 2015, 22:29

betweenskinandbonez schreef:
DANI schreef:Eergister naar het concert van Maria Mena geweest in de Duif ( kerk) in Amsterdam.
Het was zooo leuk! Er konden maar ongeveer 500 mensen in, dus het was super intiem!
Ze deed oude liedjes en nieuwe liedjes en zelfs liedjes die ze nog nooooit had gedaan en dat waren eigelijk ook nog maar demo's.

Na het concert kwam ze nog even tevoorschijn en kon iedereen met dr praten en op de foto enzo!
Het was suuuper leuk :D


Dat Maria Mena concert was zo intens goed, vond het echt geweldig!



Jaaa dat was echt fantastisch! Spijt dat ik niet beide avonden ben geweest.

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: concerten

Berichtdoor DANI » 29 Jun 2015, 22:30

Enjoycelife schreef:Ik ben afgelopen dinsdag naar een concert van Idina Menzel geweest (als iemand haar uberhaubt kent.. ). Het was zoo gaaf!

Ik ben verder 2x bij musicals in concert geweest. Verder bezoek ik vooral musicals, al zou ik het wel leuk vinden om meer naar concerten te gaan.


Jaaa ze is fantastisch! Nja ik ken dr alleen van wicked, rent en frozen haha. Maar mn vriendin was naar t concert geweest. :D

betweenskinandbonez
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 Jun 2015, 18:45

Re: concerten

Berichtdoor betweenskinandbonez » 17 Jul 2015, 15:56

DANI schreef:
betweenskinandbonez schreef:
DANI schreef:Eergister naar het concert van Maria Mena geweest in de Duif ( kerk) in Amsterdam.
Het was zooo leuk! Er konden maar ongeveer 500 mensen in, dus het was super intiem!
Ze deed oude liedjes en nieuwe liedjes en zelfs liedjes die ze nog nooooit had gedaan en dat waren eigelijk ook nog maar demo's.

Na het concert kwam ze nog even tevoorschijn en kon iedereen met dr praten en op de foto enzo!
Het was suuuper leuk :D


Dat Maria Mena concert was zo intens goed, vond het echt geweldig!



Jaaa dat was echt fantastisch! Spijt dat ik niet beide avonden ben geweest.


ja klopt ik ook, maar de vrijdag show was al uitverkocht dus ik was allaang blij dat ze er nog een op zaterdag deed.
Het was echt een van mijn favoriete concerten waar ik ben geweest, hoop echt dat ze snel weer gaat touren ):

marit0361
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 Okt 2015, 21:28

Re: concerten

Berichtdoor marit0361 » 18 Okt 2015, 13:40

Ik ben tot nu toe naar 2 concerten geweest: Gerard Way en FrnkIero Andthe Cellabration. Ik vond het echt geweldig! Ook erg leuk om eens mensen te ontmoeten met dezelfde muzieksmaak daar. Ik ga binnenkort ook nog naar de concerten van Bring Me The Horizon en van Sleeping With Sirens.

Lovely
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 Nov 2015, 16:18

Re: concerten

Berichtdoor Lovely » 16 Nov 2015, 18:51

Oeh leuk, een concertentopic ^^

Mijn laatste concert was in maart, All Time Low en ik vond het echt fantastisch. M'n volgende is in februari 2016, Sleeping With Sirens en ook daar heb ik veel zin in. Ik zag ook dat Macklemore & Ryan Lewis naar Nederland komen volgend jaar april, lijkt me heel tof. Maar gelddd, helaas.

Gebruikersavatar
Maeve
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 Mei 2015, 16:46
Locatie: Tilburg
Contact:

Re: concerten

Berichtdoor Maeve » 18 Nov 2015, 14:03

Ik ben afgelopen zondag naar Marilyn Manson geweest en het was geweldig!!!!
Afbeelding


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten