Het nostalgie-topic

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
LadyStardust
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 Mei 2015, 17:41

Het nostalgie-topic

Berichtdoor LadyStardust » 19 Mei 2015, 15:21

Sinds ik het vak Ontwikkelingspsychologie volg, betrap ik mezelf erop dat ik heel veel oude foto's terugkijk en terugdenk aan mijn jeugd (en dan de leuke momenten). Dus meiden, hebben jullie nog leuke verhalen over hobby's die je vroeger had, Flippo's, elastieken op het schoolplein, Diddle plaatjes sparen, kampen waar je op bent geweest etc.? Deel ze hier! :D Oh, en schattige oude foto's worden ook zeer gewaardeerd!
It is our choices, that show what we truly are, far more than our abilities.

Gebruikersavatar
ZusVanRonja
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 Feb 2015, 01:33

Re: Het nostalgie-topic

Berichtdoor ZusVanRonja » 19 Mei 2015, 16:16

Flippo's! En knikkers! En Nintendo 64!
En heitje voor een karweitje, en daarna je zuurverdiende guldens uit geven aan snoep.

Dit ben ik zo'n 20 jaar geleden:
Afbeelding
Afbeelding
Heb mijn hele jeugd in een soort van gendercrisis geleefd, wilde geen meisje zijn en eigenlijk ook geen jongen, maar ben inmiddels tevreden met hoe het is :).
If people could hear what I'm thinking, I would be in a mental hospital.

Gebruikersavatar
Ronja
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 15:46

Re: Het nostalgie-topic

Berichtdoor Ronja » 22 Mei 2015, 19:55

Ow zus wat was je toch schattig he.. :mrgreen:

Flippo's!
Knikkeren
Pokemon kaarten verzamelen (en dan spijt hebben met wat je geruild hebt :roll: )

Hmm.. Welke rare rages waren er nog.. Scoubidou touwtjes om armbandjes te maken!
Life is short, eat dessert first :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Het nostalgie-topic

Berichtdoor Wen90 » 22 Mei 2015, 20:15

Ik was vroeger best wel sportief, van mijn 6e tot mijn 9e gedanst en vanaf mijn 9e tot mijn 15e synchroonzwemmen gedaan tot bijna topniveau.
Verder altijd kaarten maken en kralenboompjes maken.

Ik was helemaal gek van dolfijnen en had een hele onderzee / tropische eiland kamer, vol met dolfijnen spulletjes. Op mijn muur had mijn moeder de zee geschilderd met een eiland en een grote rotswand van papiermaché , ook had ik langs mijn plafond een net gespannen met daarop knuffels van zeesterren en dolfijnen en grote schelpen erop enzo en op mijn plafond allemaal sterren die oplichten in het donker.

Als kind speelde ik heel erg veel handklapspelletjes, die waren toen helemaal in, net zoals de tip tap top. Later kwamen natuurlijk de pokemon kaarten en tussendoor ergens de teletubbies en k3... En toen ik een jaar of 7 was had je natuurlijk de strijd tussen de backstreetboys en de spicegirls en ik was een echte spicegirl.


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron