Waar kijk jij naar uit?

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 15 Nov 2016, 10:58

Claudje schreef:Ja dat is een goeie, ik heb zondag de deurtjes opgehaald en het is wel een opknappertje hoor! Wat erin komt weet ik eigenlijk niet, ik vind zoveel dieren leuk. Vlaamse reus is wel heel gaaf om te zien!

Oh ja haha het onderwerp hè, eens kijken hoor, uhm :?:

Ik kijk uit naar het voelen van volledige vrijheid hoe dat er ook mag uit zien! Gewoon heerlijk genieten van alles om mij heen, een leven vol liefde, muziek en veel lachen! Werk ik aan :D

Voor vandaag heb ik zin om te gaan werken. Het is hier een beetje druilerig weer en het ruikt buiten lekker. Heerlijk paar uurtjes lopen!


Zo dat klinkt goed! Heerlijk dat je zo van alles kan genieten en zo terug ga naar jezelf om zo de dingen te doen die jij wil!!

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 15 Nov 2016, 11:04

Ik kan het idd wel maar nog te vaak niet hoor :) Dat gevoel is zo heerlijk en wil ik graag nog groter maken ;)

Waar kijk jij trouwens, buiten appelpannenkoeken :D naar uit?
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 15 Nov 2016, 12:23

Claudje schreef:Ik kan het idd wel maar nog te vaak niet hoor :) Dat gevoel is zo heerlijk en wil ik graag nog groter maken ;)

Waar kijk jij trouwens, buiten appelpannenkoeken :D naar uit?



Hahaha jaaaaa jammie appelpannenkoeken!
Mooi om dat gevoel groter te maken :)

Ja waar kijk ik naar uit.......... in verlangens naar rust.... verder kijk ik uit naar de zomer en dan vooral veel zon.
Voor de toekomst kijk ik ernaar naar uit om (hopelijk) iemand ooit tegen te komen, waarbij ik helemaal mijzelf kan zijn.

Maar voor nu dit moment kijk ik uit naar het weekend dan zie ik Mn ex-collega/vriendin weer en dat was alweer even geleden dus lijkt mij heerlijk om bij te kletsen.

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 15 Nov 2016, 17:59

Hahaha jammer dat er niet meer emotions zijn hier. Wil ik bv een duimpje sturen maar dat gaat niet :)

Ja idd jezelf kunnen zijn is het belangrijkste wat er is. heb ik ook hoor! Ik heb mezelf zo vaak aangepast, vaak ook onbewust en dat wil ik niet meer. Mijn vorige relatie was een latrelatie wat ik al een pluspunt vond :P en ik ging steeds meer mijn eigen ding doen. ik wil allemaal geen gezeik hoor haha. Gewoon leuk, lief, gezellig en elkaar de ruimte geven. En weer een leuk vooruitzicht voor je, top!

Misschien was ik wel een match met boer Bertie :D
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 15 Nov 2016, 19:28

Claudje schreef:Hahaha jammer dat er niet meer emotions zijn hier. Wil ik bv een duimpje sturen maar dat gaat niet :)

Ja idd jezelf kunnen zijn is het belangrijkste wat er is. heb ik ook hoor! Ik heb mezelf zo vaak aangepast, vaak ook onbewust en dat wil ik niet meer. Mijn vorige relatie was een latrelatie wat ik al een pluspunt vond :P en ik ging steeds meer mijn eigen ding doen. ik wil allemaal geen gezeik hoor haha. Gewoon leuk, lief, gezellig en elkaar de ruimte geven. En weer een leuk vooruitzicht voor je, top!

Misschien was ik wel een match met boer Bertie :D


Nou wie weet :D

Inderdaad leuk, lief gezellig en elkaar de ruimte geven dat is erg belangrijk! Daar ben ik het inderdaad helemaal mee eens!

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 15 Nov 2016, 19:40

Wat zijn we toch wijs hè :D
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 15 Nov 2016, 22:46

Claudje schreef:Wat zijn we toch wijs hè :D



Hahaha komt waarschijnlijk omdat we al wat ouder :shock: zijn.......door al onze levenservaring :lol:

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 15 Nov 2016, 23:14

Ja precies :D
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten

cron