positief nieuws net zoals forumgebruiker 'gewoonmezelf'!

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Soof
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 Dec 2015, 01:04

positief nieuws net zoals forumgebruiker 'gewoonmezelf'!

Berichtdoor Soof » 21 Okt 2016, 22:42

Ik wilde eigenlijk al even wat plaatsen, een berichtje zoals hier onder door 'gewoonmezelf', en toen ik haar berichtje las, vond ik dit ook wel een goeie plaats om positief nieuws te droppen.
Wat ben ik veranderd als ik mijzelf vergelijk met ruim een jaar terug! Een jaar terug was voor mezelf duidelijk geworden dat ik ook op vrouwen val. Omdat het allemaal nog redelijk nieuw was vond ik het fijn gelijkgestemde verhalen te lezen en advies te vragen: ik zat regelmatig op dit forum! De afgelopen keer dat ik hier op zat is al 9 maanden geleden! Ondertussen is alles weer heel normaal. Geen 'nieuwigheid' meer aan verliefd zijn op een meisje. Het vertellen aan mensen is ook niks nieuwigs meer. Het hoeft sowieso vind ik eigenlijk niet meer. Want op vrouwen vallen is toch zo normaal. In het begin van mijn 'coming out' identificeerde ik me als biseksueel, nu een jaar later zou ik t niet weten, of ik nou ook op mannen val. Maar dat is helemaal niet erg. Ik zie het allemaal wel. Ik hoef ook niet alles vast te stellen.
Ik ben gewoon erg gelukkig nu en dat ik in het begin van mijn ''coming out'' tijd hier op kon zitten, vond ik erg fijn.
Hoop dat iedereen t goed gaat en dat dit forum helpt voor de gene die dat nodig hebben.
Ik ga later misschien nog wel even mijn account verwijderen, het forum heb ik niet meer nodig.

Heel veel liefs, Sophie

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: positief nieuws net zoals forumgebruiker 'gewoonmezelf'!

Berichtdoor Claudje » 21 Okt 2016, 23:22

Hoi Soof,

Wat leuk om iets nieuws te lezen haha. Ik zit nog niet zolang op het forum en heb ook het een en ander gelezen en geplaatst. Ik ben er nog maar een paar maanden achter dat ik op vrouwen val en ben 47. In het begin twijfelde ik wel veel maar de kwartjes vielen al erg snel. Ik ben daar heel blij om, eindelijk duidelijkheid :P Wat ik wel grapppig vind is dat ik nu op vrouwen let, wie mij aantrekt enzo en laat het maar lekker over mij heen komen. Ik vind het zaliggggg en ga er ook lekker van genieten :D
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Twinkel
Berichten: 405
Lid geworden op: 04 Mar 2015, 15:29

Re: positief nieuws net zoals forumgebruiker 'gewoonmezelf'!

Berichtdoor Twinkel » 06 Nov 2016, 12:06

Hoi Soof, fijn te lezen dat t forum jou geholpen heeft op het moment dat jij dat nodig had. Maar vooral super dat je nu zo lekker in je vel zit!
Geniet van alles wat komen gaat en je blijft hier altijd welkom, ook gewoon voor casual talk als dat je meer aanspreekt.
''Jouw weg zal ontstaan waar jij loopt"


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten

cron