Waar shop jij graag?

Bespreek hier alles rondom kleding, nieuwe aankopen, leuke winkels en meer
Gebruikersavatar
LadyStardust
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 Mei 2015, 17:41

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor LadyStardust » 04 Mei 2015, 19:29

Ik hou van shoppen! Favoriete merken/winkels zijn: Episode, Urban Outfitters, Monki, Brandy Melville, H&M, Primark en New Look. Verder vind ik het leuk om Etsy af te speuren voor vintage kleding, Ebay voor fandom dingetjes en goedkope sieraden en United Wardrobe voor vintage kleding uit Nederland/België.
It is our choices, that show what we truly are, far more than our abilities.

Gebruikersavatar
Maeve
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 Mei 2015, 16:46
Locatie: Tilburg
Contact:

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor Maeve » 28 Mei 2015, 13:20

Ik shop absoluut niet graag behalve als het om dvd's gaat :mrgreen: . Als ik shop dan ga ik alleen naar de winkels waar ik weet dat ik iets nodig heb en ben dan ook meteen weer weg.
Afbeelding

Curlygirl
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 Mei 2015, 14:47

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor Curlygirl » 28 Mei 2015, 19:45

Maeve schreef:Ik shop absoluut niet graag behalve als het om dvd's gaat :mrgreen: . Als ik shop dan ga ik alleen naar de winkels waar ik weet dat ik iets nodig heb en ben dan ook meteen weer weg.

Haha, dan ben ik niet de enige ;) Ik ben ook een uhm... vrij efficiënte shopper haha.
Nouja, ik hou wel van shoppen, maar niet van kleding shoppen. Pfff.. zo'n pashok in en uit en 3 broeken passen voordat er een eindelijk goed zit.. Ik ben meer van de accessoires: schoenen, tassen, sieraden (vooral sieraden van Uno de 50, een super gaaf Spaans merk) en mijn laatste "obsessie": geurkaarsen van Yankee Candle.

Gebruikersavatar
Maeve
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 Mei 2015, 16:46
Locatie: Tilburg
Contact:

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor Maeve » 29 Mei 2015, 12:52

Daar heb ik ook zeker een hekel aan: het passen van de kleding omdat in mijn meestal te klein is. Daarom doe ik het gelukkig maar zelden.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor Lovecooking » 30 Mei 2015, 16:28

Passen is idd vreselijk! haha. Broeken zijn altijd te lang, blousjes krijg ik van boven niet dicht.. :P Maar toch hou ik nog steeds enorm van winkelen!

theemuts
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 Mei 2015, 17:29

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor theemuts » 04 Jun 2015, 19:08

Hier ook een niet-shopfan. Komt ook doordat ik altijd alleen gaan en dan is pashokjes in en uit om iets anders te halen toch best vervelend. H&M vind ik nog wel leuk voor sportkleding en verder koop ik het meeste bij de H&M (vesten en hoodies), Hema (gewoon simpele T-shirts met lange mouwen) of online, bij Zalando.

Gebruikersavatar
Justxm
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 Apr 2015, 16:32

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor Justxm » 09 Jun 2015, 13:30

Als je bij Primark in de fabriek werkt heb je voor bijvoorbeeld Bangladesh een hele goeie naam want daar krijgen ze ongeveer 1 euro, en er zijn geen kinderen achter de naaimachine maar als je kijkt naar de kleding kijkt die voor dat volk wordt gemaakt is er heel veel kinderarbeid en werken ze de hele dag en nacht door voor 50 cent. Maar dat geld ook voor andere winkels zoals Monki als je daar een shirt van 40 euro in de winkel koopt hebben hun daar nog niet eens de helft van gehad want de fabriek koopt dat voor maar 5 euro in de rest gaat allemaal naar Monki zelf.
'
Zelf koop ik me kleding het meeste bij Monki, H&M divided maar heb ook veel van 10 feet en cirkel of trust, maar ga net zo graag naar de kringloop en heb ook zelfgemaakte kleding in me kast hangen.
Meet het leven niet af aan hoe vaak we ademhalen, maar aan de momenten dat we ademloos zijn.

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor Felic » 16 Jun 2015, 20:57

Laatste tijd ben ik aardig aan het bestellen bij Zalando. En dan voornamelijk broeken en blousejes.
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

meid84
Berichten: 53
Lid geworden op: 05 Jul 2015, 16:02

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor meid84 » 12 Jul 2015, 17:18

Ik shop overal en nergens, als de kleding maar leuk is, laatst was ik in een winkel daar hing een jurk van 1000,- :o beetje duur, was ook nog niet zo bijzonder ;) vraag me dan altijd af of het van goud gemaakt is :mrgreen:

kusssmerel
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 Okt 2015, 19:01

Re: Waar shop jij graag?

Berichtdoor kusssmerel » 08 Nov 2015, 18:23

Ik shop vaak bij Bershka, only en coolcat hoewel ik coolcat wel duur vindt! :P


Terug naar “Kleding”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

cron