Dr. Martens.. wel of niet doen?

Bespreek hier alles rondom kleding, nieuwe aankopen, leuke winkels en meer
Curlygirl
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 Mei 2015, 14:47

Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor Curlygirl » 22 Mei 2015, 11:55

Aah het is weer zo ver hoor. Ik ben weer obsessed met een paar schoenen. Ik zit te overwegen om deze te kopen, maar ze zijn wel prijzig!

https://secure-i6.ztat.net//large/DO/2M ... 1-99@1.jpg

Maar ze zijn 160 euro :shock: What to do...

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor Lovecooking » 22 Mei 2015, 12:41

Haha ze zijn wel leuk maar niet zo leuk dat ik er €160 voor zou neerleggen.. Duurste schoenen die ik ooit heb gekocht waren €100. Maarja als jij het kan missen en je denkt ze veel te gaan dragen, waarom niet? Mijn moeder zegt altijd, als je morgen dood neer valt heb je niks aan een hoge bankrekening haha.

Curlygirl
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 Mei 2015, 14:47

Re: Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor Curlygirl » 22 Mei 2015, 17:15

Een wijze moeder heb je ;) Vind ik ook hoor!

Gebruikersavatar
ZusVanRonja
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 Feb 2015, 01:33

Re: Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor ZusVanRonja » 22 Mei 2015, 18:44

Dr. Martens moet je altijd kopen! :D
If people could hear what I'm thinking, I would be in a mental hospital.

Gebruikersavatar
LadyStardust
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 Mei 2015, 17:41

Re: Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor LadyStardust » 23 Mei 2015, 20:44

Wow, wat een mooie kleur Docs! Docs zijn het geld trouwens wel echt waard. Ze gaan superlang mee. Dus als je ze echt heel tof vindt, doen!
It is our choices, that show what we truly are, far more than our abilities.

Curlygirl
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 Mei 2015, 14:47

Re: Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor Curlygirl » 23 Mei 2015, 23:06

Ja dat zeggen inderdaad meer mensen LadyStardust!
Ik ben gezwicht :mrgreen: Woensdag komen ze met de post aan hopelijk. En dan maar "even" doorbijten om ze in te lopen.. Hopelijk zijn ze minder stug dan die zwarte glanzende. Die had ik toen ik 16 was (en in mijn punk/alto/gothic/what ever it was - fase zat haha).

Rebecca
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:00

Re: Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor Rebecca » 26 Mei 2015, 17:27

Ik heb afgelopen herfst doc martens gekocht (150 euro) en het is echt mijn beste aankoop ooit. Ze zitten heerlijk, staan overal leuk onder en zijn onverwoestbaar. Zeker de 150 euro waard geweest.

Ik heb ze overigens nooit echt in hoeven lopen, ze zaten gelijk goed. Wel een beetje stug, maar that's it. Ik heb de zwarte pascal's.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor memichelle » 28 Mei 2015, 10:29

Ik heb zelf paarse hoge Dr. Martens en zag nu dat ze hier bij een vintage winkeltje blauwe lage hebben staan voor 50 euro in mijn maat... Twijfel, twijfel, maar heb al te veel schoenen!
No day but today

Gebruikersavatar
Maeve
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 Mei 2015, 16:46
Locatie: Tilburg
Contact:

Re: Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor Maeve » 28 Mei 2015, 13:18

Ik heb pas geleden New Rocks gekocht en die zitten heerlijk, ben iemand die van dat soort schoenen houd.
Afbeelding

Curlygirl
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 Mei 2015, 14:47

Re: Dr. Martens.. wel of niet doen?

Berichtdoor Curlygirl » 28 Mei 2015, 19:41

memichelle schreef:Ik heb zelf paarse hoge Dr. Martens en zag nu dat ze hier bij een vintage winkeltje blauwe lage hebben staan voor 50 euro in mijn maat... Twijfel, twijfel, maar heb al te veel schoenen!

There is no such thing as too many shoes ;)
50 euro is echt niets voor echte!

Rebecca schreef:Ik heb afgelopen herfst doc martens gekocht (150 euro) en het is echt mijn beste aankoop ooit. Ze zitten heerlijk, staan overal leuk onder en zijn onverwoestbaar. Zeker de 150 euro waard geweest.
Ik heb ze overigens nooit echt in hoeven lopen, ze zaten gelijk goed. Wel een beetje stug, maar that's it. Ik heb de zwarte pascal's.

Ooh die zwarte pascals vind ik ook nog steeds erg gaaf.
Ik heb mijn nieuwe vandaag voor het eerst aangetrokken, die van mij zitten ook al vrij snel lekker! Alleen bij mijn hielen, schaaft snel mijn vel eraf. Maar ik heb mijn hielen zo snel mogelijk ingetaped met leukoplast en een pleister, dat helpt wel. En ik had voor de zekerheid andere schoenen meegenomen naar mijn stage, waar ik vandaag de hele dag was. Maar ze ogen wel groot hoor, met mijn maat 40.. moet er nog wel een beetje aan wennen haha. Maar ik vind ze erg gaaf.


Terug naar “Kleding”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron