Favoriete make-up producten?

Bespreek hier alles wat je maken heeft met make-up, lichaamsverzorging en meer.
Gebruikersavatar
Joyce
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 20:14

Favoriete make-up producten?

Berichtdoor Joyce » 06 Feb 2015, 21:31

Welke make-up producten gebruiken jullie het liefst? Heb je aanraders, producten die je echt heel goed of mooi vindt?
Deel ze hier :D

Ik ben op dit moment vooral fan van mijn wenkbrauw poeder setje van Catrice.

Gebruikersavatar
EvilQueen
Berichten: 141
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:21

Re: Favoriete make-up producten?

Berichtdoor EvilQueen » 07 Feb 2015, 10:01

Qua make-up ben ik wellicht wat saai....lol Eigenlijk koop ik voornamelijk bij Hema. Ik gebruik niet veel, maar ga nooit zonder de deur uit :lol:

1 / kohlpencil zwart nr 21
2 / kohpencil bruin 36, 34 en 30
3 / mascara zwart (waterproof)
4 / masacara bruin (waterproof)
5 / volumising lipgloss nr 02

Afhankelijk of ik er zin in heb, gebruik ik soms nog een poedertje tegen het glimmen 8-)
"Evil isn't born, it's made" (Once Upon a Time)

Gebruikersavatar
Ronja
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 15:46

Re: Favoriete make-up producten?

Berichtdoor Ronja » 07 Feb 2015, 12:22

Ik gebruik geen make up. Mijn huid en vooral mijn ogen vinden het niet tof, ongeacht wat ik gebruik en stiekem vind ik het ook maar een stom gedoe om het fatsoenlijk op mijn hoofd te krijgen.
Life is short, eat dessert first :mrgreen:

Nono90
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 17:09

Re: Favoriete make-up producten?

Berichtdoor Nono90 » 07 Feb 2015, 14:52

Ik gebruik ook geen make-up. Het kost me veel te veel tijd :oops: En daarnaast vind ik het ook niet echt nodig. Niet dat ik vind dat ik een mooi gezicht/ mooie huid heb, maar ik wil er gewoon de moeite niet voor nemen..

Nona
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 Feb 2015, 14:01

Re: Favoriete make-up producten?

Berichtdoor Nona » 07 Feb 2015, 16:23

Ik ben enorm fan van het oogpotlood/eyeliner van Essence de goedkoopste die ze hebben bij het kruidvat, maar ik heb ook dure uitgeprobeerd en die kreeg ik of niet goed aangebracht of hij bleef niet goed zitten. Deze kan ik gewoon 's ochtends op doen en 's avonds eraf halen.
Het makkelijke eraan is ook dat het werkt met een draaisysteem, als het puntje op is draai je hem verder en je hoeft niet moeilijk te doen met puntenslijpers. Een vriendin van mij met een vette huid was iets minder enthousiast, die krijgt hem wat moeilijker aangebracht, maar met een gewone of droge huid is hij ideaal.
Echte aanrader voor oogpotloodfans!
In the end, we only regret the chances we didn't take, the relationships we were too afraid to have and the decisions we waited too long to make...

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Favoriete make-up producten?

Berichtdoor Lovecooking » 07 Feb 2015, 17:13

Ik gebruik niet zoveel make up maar ik ben wel dol op de mascara van L'Oréal, als ik lippenstift op doe dan gebruik ik die meestal van de Etos. Ik gebruik verder geen foundation, concealer of wat dan ook..

Gebruikersavatar
LadyStardust
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 Mei 2015, 17:41

Re: Favoriete make-up producten?

Berichtdoor LadyStardust » 19 Mei 2015, 15:18

Ik ben best een make-up tutje, haha. Mijn favoriete merken zijn:
- voor oogschaduw: Mac en Urban Decay, vooral mijn Theodora palette & mijn Naked I palette van Urban Decay <3
- lipstick: Mac, Rimmel, Chanel, Sleek
- mascara: Chanel
- nagellak: Essie, Rimmel, China Glaze
- foundation/BB cream: Tea Tree BB cream van The Body Shop, Rimmel foundation
- blush: Mac, Sleek
- wenkbrauwen: een soort paint pot oogschaduw van Maybelline, de perfecte kleur voor mij :)
It is our choices, that show what we truly are, far more than our abilities.

Gebruikersavatar
ZusVanRonja
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 Feb 2015, 01:33

Re: Favoriete make-up producten?

Berichtdoor ZusVanRonja » 19 Mei 2015, 16:26

Heb eyeliner laten tatoeëren en verder vind ik make-up maar een scheldwoord :P
If people could hear what I'm thinking, I would be in a mental hospital.

theemuts
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 Mei 2015, 17:29

Re: Favoriete make-up producten?

Berichtdoor theemuts » 21 Mei 2015, 20:32

Mijn absolute musts zijn Max Factor False Lash Effect Waterproof mascara en Bourjois Clubbing Volume Waterproof oogpotlood, beide in zwart. Zonder deze twee zet ik de vuilnisbakken nog niet buiten. Verder hou ik van Etos Max Volume X-tra Black Waterproof mascara. Met mascara's ben ik altijd erg lastig, omdat ik veel wimpers heb en daardoor mijn wimpers niet goed gesepareerd krijg. Voordat ik het eindelijk gesepareerd heb, is de mascara allang opgedroogd. Daardoor "breekt" de mascara en krijg ik spinnenpoten.

Als ik wat meer make-up op doe, heb ik altijd (en ik ben met allemaal even blij):
- Max Factor primer
- Max Factor Facefinity Compact Make-up poederfoundation
- Etos gebakken blush
- Rimmel Scandaleyes gel eyeliner
- Catrice Made to Stay highlighter

Ik doe onder foundation ook altijd concealer, maar daar heb ik nog niet echt een goede van gevonden.
Verder nog wel eens wat oogschaduw, maar daar heb ik geen favoriet van. Meestal draag ik Catrice highlighter als oogschaduw.

Curlygirl
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 Mei 2015, 14:47

Re: Favoriete make-up producten?

Berichtdoor Curlygirl » 22 Mei 2015, 09:44

Mijn favo merken zijn Catrice, Bourjois en Urban Decay. Van UD heb ik het Naked II palette, van Catrice een hoop oogschaduw mono's en mascara. Van Bourjois vind ik de baked mono's mooi en ik heb er een eyelinerstift van.

Ik heb voornamelijk oog-make up. Lipstick staat me niet en foundation vind ik niets.


Terug naar “Beauty”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron