Tatoeages en piercings

Bespreek hier alles wat je maken heeft met make-up, lichaamsverzorging en meer.
Gebruikersavatar
Joyce
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 20:14

Tatoeages en piercings

Berichtdoor Joyce » 06 Feb 2015, 21:36

Wat vind jij van tatoeages en piercings?
Heb jij ze? :?:

Gebruikersavatar
EvilQueen
Berichten: 141
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:21

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor EvilQueen » 06 Feb 2015, 22:02

Helemaal geweldig! Tattoos he.....geen piercings......lol Heb er drie, maar wil er nog minstens eentje bij. Alledrie op plaatsen die ik zelf niet zie. Maar ik weet dat ze er zitten en dat maakt het heel speciaal :-)

Met piercings heb ik niet zo veel. Verder dan de gaatjes in mijn oren (elk oor gewoon 1) zal ik niet gaan :mrgreen:
"Evil isn't born, it's made" (Once Upon a Time)

Lydie
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 20:54

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Lydie » 06 Feb 2015, 22:28

Nope, ik heb geen tatoeages en piercings.
Ik ben sowieso niet zo'n fan van piercings, oorpiercings vind ik nog wel leuk, maar alle andere piercings vind ik eigenlijk maar niks.
Tatoeages vind ik bij anderen soms heel erg mooi, ik durf het zelf alleen niet. Omdat het zo definitief is, moet het echt iets zijn wat heel veel voor me betekent, en wat ik voor de rest van mijn leven op mijn lichaam wil hebben staan. Misschien dat ik ooit nog wel een tatoeage neem, nu zou ik alleen echt niet weten wat ik zou willen laten tatoeëren. (Daarnaast ben ik een beetje een schijterd, ik vind een prik bij de dokter al eng...)

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor DANI » 07 Feb 2015, 08:45

Ik heb allebei mn oren opgerekt naar 16mm. Maar sinds een tijdje doet mn linkeroor heel kut dus heb ik m terug gerekt naar 10mm. Best kut. Maarja beter voor mn oor.

En ik heb 2 tattoo's. Muzieknoot met hartje op mn pols. En een zwaluwbaannde binnenkant van mn bovenarm.

Gebruikersavatar
Ronja
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 15:46

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Ronja » 07 Feb 2015, 12:21

In mijn puberteit had ik een lippiercing, een tepelpiercing en een hele rits in mijn oren. Dat is er nu allemaal uit.. en ik heb een tattoo op mijn bovenarm in Maori stijl. Hij is gezet door Henk Schiffmacher tijdens een tentoonstelling over Maori in het museum van Volkenkunde. Heel blij mee nog steeds.
Life is short, eat dessert first :mrgreen:

Nona
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 Feb 2015, 14:01

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Nona » 07 Feb 2015, 14:20

Op meerdere gaatjes in m'n oren na geen piercings of tatoeages. Vroeger wel een lippiercing gehad.
Ik wil nog steeds graag een tatoeage op mijn pols laten zetten, ik weet alleen nog niet precies hoe en wat.
In the end, we only regret the chances we didn't take, the relationships we were too afraid to have and the decisions we waited too long to make...

Nono90
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 17:09

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Nono90 » 07 Feb 2015, 14:50

Ik heb alleen gewone oorbellen, in allebei mijn oren 1 gaatje dus. Meer wil ik ook niet.
Bij anderen vind ik het meestal ook niet zo mooi, het moet zeker niet zo zijn dat het enorm opvalt. Maar het is niet dat ik mensen ga veroordelen omdat ze piercings en/of tatoeages hebben, dat moet iedereen helemaal voor zichzelf bepalen natuurlijk!

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Lovecooking » 07 Feb 2015, 17:07

Ik heb zelf alleen maar oorbellen die ik overigens pas op m'n 21 heb laten schieten haha. Piercings ben ik absoluut geen fan van en al helemaal niet in het gezicht. Tatoeages vind ik wel cool alleen zou ik er zelf niet zo snel een nemen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik iets zo mooi vind dat ik het voor altijd op mijn lichaam wil hebben.

Gebruikersavatar
Joyce
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 20:14

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Joyce » 07 Feb 2015, 18:02

Fotoooooooo's :)

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor DANI » 07 Feb 2015, 18:34

Joyce schreef:Fotoooooooo's :)

Dit zijn mijn aanwinsten.

Mijn eerste tattoo. Deze heb ik nu zo'n 6 jaar.
Afbeelding

Deze heb ik nu 4 jaar.
Afbeelding

Dit oor heb ik tot 16mm opgerekt.
Afbeelding

En dit oor was 16mm maar is nu 10mm ( denk ik).
Afbeelding


( sorry voor de grote foto's, ik heb geen idee hoe ik ze kleiner krijg.)


Terug naar “Beauty”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron