Musicals

Bespreek hier alles wat met lifestyle te maken heeft.
Nono90
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 17:09

Re: Musicals

Berichtdoor Nono90 » 13 Feb 2015, 16:01

Afgelopen zondag ben ik dus naar Lelies geweest in Antwerpen. Wat een prachtige voorstelling! Heel mooi, vooral heftig verhaal, en wat een super goede cast! Ik ben echt van begin tot eind geraakt door deze musical. Homoseksualiteit is ook een van de hoofdonderwerpen van deze musical, echter wel tussen mannen.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Musicals

Berichtdoor memichelle » 13 Feb 2015, 18:01

Ik heb er te veel gezien denk ik om op te noemen haha, geen idee meer!

Heb zelf nog heel kort de Willem Nijholt Academie voor Musical en Muziektheater gedaan (Nu de Nederlandse Musical Academie), maar ik trok het helaas niet vanwege dans.
Verder heb ik nog hier in Eindhoven mee gedaan aan de musical Moulin Rouge en aan mijn favo musical, RENT!
Sinds ik de film zag van Rent, in 2006 dacht ik, riep ik al dat ik sowieso ooit die musical wilde spelen en dat is gelukkig vorig jaar gebeurd. Wel gewoon ensemble, maar het was echt super. 19x (ik speelde 1x niet) gespeeld en bijna alle voorstellingen waren uitverkocht.

Laatste tijd ga ik niet meer zovaak als vroeger. Ik moet bijvoorbeeld nog steeds Soldaat van Oranje zien.. En verder staan Billy Elliot en War Horse ook nog wel op mijn wensen lijst.
De laatste 2 die ik heb gezien waren Afblijven (vanwege dat ik Renee wilde zien spelen, die nu Maureen speelt in Rent! heb ooit met haar na de gaypride gefeest in Amsterdam, zij valt ook op vrouwen ;-) heeft helaas nu een vriendin hehe..) en Boy7 vanwege een ex-collega van mij die er in speelt, plusss... Mijn beste vriendin werkt voortaan in het Parktheater wat betekend: VEEL GRATIS KAARTEN VOOR VOORSTELLINGEN!! Haha heeeeeel chill!
No day but today

Nono90
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 17:09

Re: Musicals

Berichtdoor Nono90 » 14 Feb 2015, 14:25

Gratis kaarten, chill!!!!
Wat vond je van Boy7? Ik ga daar binnenkort heen samen met mijn zusje.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Musicals

Berichtdoor memichelle » 14 Feb 2015, 15:14

Jaa zeker chill!! Mocht je nog werk zoeken, zou ik dus zeggen: Ga kijken of dat bij een theater bij jou in de buurt het zelfde is haha!
Ja ik vond Boy7 erg gaaf! Het verhaal is goed en spannend, soms beetje irritant hoe scholieren op dingen reageren, maargoed daar is de voorstelling ook eigenlijk voor bedoeld. En ik vond het spel ook fijn om naar te kijken, al vond mijn beste vriendin dat bij sommige wat minder.
Ben benieuwd wat jij er van gaat vinden!
No day but today

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Musicals

Berichtdoor Felic » 14 Feb 2015, 18:42

Jersey Boys, Marry Poppins, Sister Act.. Volgens mij waren dit ze. o.o'
Kort lijstje ;)
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
Amber
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 Feb 2015, 14:17
Locatie: Assen

Re: Musicals

Berichtdoor Amber » 15 Feb 2015, 20:07

Ik heb tot nu toe Mamma Mia, Sister Act, Joseph, Mary Poppins, Flashdance en eentje van het Huis Anubis gezien. En over een weekje ga ik naar Billy Elliot! Ik heb er super veel zin in, heeft iemand hier m al gezien?
En het is geen musical, maar Musicals in Concert in de Ziggo Dome laatst was ook heel gaaf!
Laatst gewijzigd door Amber op 15 Feb 2015, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
I like my men the way I like my coffee; I don't like coffee. ;)

Gebruikersavatar
Amber
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 Feb 2015, 14:17
Locatie: Assen

Re: Musicals

Berichtdoor Amber » 15 Feb 2015, 20:10

Oooh ik was Wicked vergeten! Was ook heel gaaf :)
I like my men the way I like my coffee; I don't like coffee. ;)

Gebruikersavatar
Lena
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 12:13
Locatie: Gelderland

Re: Musicals

Berichtdoor Lena » 16 Feb 2015, 00:03

Mijn lijstje loopt tot minstens in de 50 dus daar begin ik niet aan. Mijn eerste musical was Miss Saigon 1.0 (met Tony en Linda) dus ben inmiddels al zo'n 16 jaar bezig.

Volgende week ga ik ook naar Rent in M-Lab, 3e keer dat ik die op de planken zie (+ heel vaak de film, haha). Werd er helemaal verliefd op toen ik hem jaren geleden van Stage Entertainment zag.

Ik speel zelf ook amateur voorstellingen op niveau sinds mijn 6e. Heb sinds de basisschool geen carrière in het vak geambieerd maar ben nu wel understudy van een hoofdrol. Ben inmiddels gelukkig veel te oud om alsnog een carrière te willen ;)

Pegasus93
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 Feb 2015, 21:59

Re: Musicals

Berichtdoor Pegasus93 » 16 Feb 2015, 22:19

Helaas nog maar weinig musicals gezien, wie weet volgen er meer! Ik ben alleen nog maar naar Annie, Beauty and the Beast en Sister Act geweest. Sister Act was in Londen en dit was wel echt mega gaaf!

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Musicals

Berichtdoor DANI » 01 Mar 2015, 15:49

Ik ga volgende week Zondag als het goed is naar Heerlijk Duurt het Langst met oa Lone van Roosendaal. <3<3<3
Ik vind haar zo knap lksdjglkf.
En ze kan ook nog is geweldig acteren en zingen.

Dus ik heb er super veel zin in.


Terug naar “Lifestyle”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron