Musicals

Bespreek hier alles wat met lifestyle te maken heeft.
Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Musicals

Berichtdoor DANI » 03 Feb 2015, 21:13

Aangezien er veel over gepraat wordt, open ik sit topic maar even.

Ik heb veel musicals gezien, zal hier kort even een lijstje maken.

Beauty and the beast, tarzan , wicked ( 4x), the wiz, jersey boys, moeder ik wil bij de revue, sister act, little mermaid, the sound of music, hartsvrienden, fame, annie, love story, cabaret ( amateur), petticoat, legally blonde, daddy cool, shrek.

Best een hele lijst!

Van de producties die nu spelen wil ik graag; billy elliot, sonneveld & heerlijk duurt t langst zien.

Gebruikersavatar
Sannerd
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 20:29
Locatie: Storybrook
Contact:

Re: Musicals

Berichtdoor Sannerd » 03 Feb 2015, 21:44

Jaaa musicals!!!
Mijn lijstje wat ik heb gezien en ik weet zeker dat ik er een paar ga vergeten:

Hairspray, Legally Blonde, Ramses, Sonneveld, Annie, The sound of music, Wicked, Mary Poppins, Soldaat van Oranje, Flashdance, Dreamgirls, Ciske de Rat, Love Story, Hij gelooft in mij, The little Mermaid, Jersey Boys, Miss Saigon, Shrek, Daddy Cool, We will rock you en Kruimeltje.

Ik denk dat het beter is als ik er niet bij schrijf hoevaak ik sommige heb gezien. Hahahaa. :lol: :oops:
"Everyone deserves a happy ending!"

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Musicals

Berichtdoor DANI » 03 Feb 2015, 21:49

Ohh, ik had we will rock you en flashdance zo graag willen zien! Vooral WWRY.

Mijn vriendin en zusje werken aan een amateur productie van Hairspray. Mn zusje doet t als hobby. Zij heeft een kleine rol. Maar mn vriendin die heeft de hoofdrol ( Tracy) en zij ambieert ook een musical carriere. Kan heel goed zingen, vooral klassieke muziek. Dus ben super trots dat ze de hoofdrol heeft.

Gebruikersavatar
Sannerd
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 20:29
Locatie: Storybrook
Contact:

Re: Musicals

Berichtdoor Sannerd » 03 Feb 2015, 21:54

@DANI
Ohh dat is echt super leuk!! Ik heb ook een tijdje veel musical gedaan. Heb ook auditie gedaan voor een musical opleiding in Amsterdam. Maar was toen nog vet onzeker over zulke dingen. En daarna heb ik het vrij snel opgegeven. Maar zingen blijft leuk!
Maar je vriendin is dus wel van plan om ook auditie te gaan doen voor een musical/theater opleiding?
En Tracy lijkt me een heerlijke rol om te spelen! Hairspray is een van de leukste musicals die ik heb gezien. En ook een van mijn eerste.
"Everyone deserves a happy ending!"

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Musicals

Berichtdoor DANI » 03 Feb 2015, 22:28

Jaa, ze doet dit jaar auditie voor 2 conservatorium. Ze heeft al een vooropleiding gedaan van een conservatorium,
Ze heeft al vaker auditie gedaan maar omdat er maar zo weinig mensen worden toegelaten kwam ze steeds bij de laatste ronde enzo. Spannend of ze dit jaar wel word aangenomen.

Nono90
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 17:09

Re: Musicals

Berichtdoor Nono90 » 04 Feb 2015, 10:42

Leuk om de lijstje van anderen te zien! Deze musicals heb ik bezocht:
Tarzan, Ciske de Rat, The Sound of Music, Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat, Mamma Mia, Mary Poppins, Urinetown, Petticaot, Kruimeltje, We Will Rock You, Miss Saigon, Daddy Cool, Wicked (2x), Droomvlucht, Next to Normal, The Little Mermaid, Hema de Musical, Aspects of Love, Shrek, Sister Act, Jersey Boys en Soldaat van Oranje.

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Musicals

Berichtdoor Wen90 » 05 Feb 2015, 18:57

Ik heb er helaas maar een paar gezien, omdat het behoorlijk duur is. Maar ik ben naar Wicked, Sisteract en the little mermaid geweest. En ik wil eigenlijk nog heel graag naar Billy Elliot toe.

Isabel
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 22:39
Locatie: Utrecht

Re: Musicals

Berichtdoor Isabel » 05 Feb 2015, 23:22

Als ik jullie een musicaltip mag geven, Rent is de zover ik weet de enige musical met lesbische personages erin.
Maar eigenlijk verdenk ik ook Elphaba en Glinda ervan dat ze een affaire hadden in Wicked.
Ik vind sowieso musicals met vrouwelijke hoofdrollen erin heel mooi, dus nog een aanrader is Chicago.

Deze musicals worden geloof ik nu niet gespeeld in Nederland, maar van Rent en Chicago bestaat ook een film.

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Musicals

Berichtdoor DANI » 06 Feb 2015, 11:17

Jaaa Rent is zooo leuk. En wicked is nog leuker. Er komt binnelort een film van wicked!

En Rent word door een school gespeeld volgens mij! Dit jaar.

Gebruikersavatar
Sannerd
Berichten: 57
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 20:29
Locatie: Storybrook
Contact:

Re: Musicals

Berichtdoor Sannerd » 06 Feb 2015, 22:04

Rent is erg mooi! Binnenkort te zien in het M-lab in Amsterdam! Dus daar ga ik hem zien.

In de musical badgirls zit ook een lesbisch stelletje. Gaat over een vrouwengevangenis. Beetje Orange is the new black in musical vorm :) Alleen is deze musical alleen in Engeland te zien geweest.
"Everyone deserves a happy ending!"


Terug naar “Lifestyle”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten