Muziek maken

Bespreek hier alles wat met lifestyle te maken heeft.
Curlygirl
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 Mei 2015, 14:47

Muziek maken

Berichtdoor Curlygirl » 28 Mei 2015, 20:30

Hee allemaal,

Zijn er hier mensen die een muziekinstrument bespelen of dat gedaan hebben? Of helemaal gaaf: in een band of orkest spelen?
Ik speel zelf sinds mijn 9de klassiek gitaar (vooral latijns-amerikaans) en ik speel een aantal jaar basgitaar.
Op mijn bas (Squier Sunburst Precision Bass) speel ik vooral oude nummers zoals:
the beatles - come together,
the killers - somebody told me,
muse - time is running out,
cream - sunshine of your love,
nummers van the red hot chili peppers
nummers van sum 41
en echte "basgitaar-nummers" als disco inferno en rappers delight (sugar hill gang).

Afbeelding

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Muziek maken

Berichtdoor memichelle » 29 Mei 2015, 10:58

Ik heb alleen gezongen! Begonnen met country en daarna musical.
No day but today

Gebruikersavatar
Maeve
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 Mei 2015, 16:46
Locatie: Tilburg
Contact:

Re: Muziek maken

Berichtdoor Maeve » 29 Mei 2015, 12:55

Heb hier thuis een gitaar staan waar ik ook les voor heb gehad. Maar ik heb het de laatste tijd nogal links laten liggen wegens het oppakken van een studie/cursus. Verder heb ik een elektrische gitaar en synthesyser of hoe je het ook schrijft gehad.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carolinaa
Berichten: 122
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 16:41
Locatie: Groningen

Re: Muziek maken

Berichtdoor Carolinaa » 30 Mei 2015, 15:02

Ik heb twee gitaren. Een elektrische en een akoestische. Ik speel er eigenlijk te weinig op en heb ook nooit les gehad oid. Nu probeer ik een beetje piano te leren, omdat ik dat ook zo'n mooi instrument vind. Gelukkig heb ik zo'n lief vriendinnetje die me dat wil leren (:

Gebruikersavatar
Lauraa
Berichten: 129
Lid geworden op: 28 Dec 2015, 15:23

Re: Muziek maken