Muziek maken

Bespreek hier alles wat met lifestyle te maken heeft.
Curlygirl
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 Mei 2015, 14:47

Muziek maken

Berichtdoor Curlygirl » 28 Mei 2015, 20:30

Hee allemaal,

Zijn er hier mensen die een muziekinstrument bespelen of dat gedaan hebben? Of helemaal gaaf: in een band of orkest spelen?
Ik speel zelf sinds mijn 9de klassiek gitaar (vooral latijns-amerikaans) en ik speel een aantal jaar basgitaar.
Op mijn bas (Squier Sunburst Precision Bass) speel ik vooral oude nummers zoals:
the beatles - come together,
the killers - somebody told me,
muse - time is running out,
cream - sunshine of your love,
nummers van the red hot chili peppers
nummers van sum 41
en echte "basgitaar-nummers" als disco inferno en rappers delight (sugar hill gang).

Afbeelding

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Muziek maken

Berichtdoor memichelle » 29 Mei 2015, 10:58

Ik heb alleen gezongen! Begonnen met country en daarna musical.
No day but today

Gebruikersavatar
Maeve
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 Mei 2015, 16:46
Locatie: Tilburg
Contact:

Re: Muziek maken

Berichtdoor Maeve » 29 Mei 2015, 12:55

Heb hier thuis een gitaar staan waar ik ook les voor heb gehad. Maar ik heb het de laatste tijd nogal links laten liggen wegens het oppakken van een studie/cursus. Verder heb ik een elektrische gitaar en synthesyser of hoe je het ook schrijft gehad.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Carolinaa
Berichten: 122
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 16:41
Locatie: Groningen

Re: Muziek maken

Berichtdoor Carolinaa » 30 Mei 2015, 15:02

Ik heb twee gitaren. Een elektrische en een akoestische. Ik speel er eigenlijk te weinig op en heb ook nooit les gehad oid. Nu probeer ik een beetje piano te leren, omdat ik dat ook zo'n mooi instrument vind. Gelukkig heb ik zo'n lief vriendinnetje die me dat wil leren (:

Gebruikersavatar
Lauraa
Berichten: 129
Lid geworden op: 28 Dec 2015, 15:23

Re: Muziek maken

Berichtdoor Lauraa » 15 Jul 2016, 17:28

Zang en piano <3
Happiness is the only thing worth fighting for!

Summer500
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 Jun 2016, 21:05

Re: Muziek maken

Berichtdoor Summer500 » 18 Jul 2016, 00:39

Ik zou ontzettend graag piano willen leren spelen. Lijkt me zo mooi.

Linne
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 Mei 2016, 21:15

Re: Muziek maken

Berichtdoor Linne » 08 Aug 2016, 21:02

Ik heb een jaar of 10 geprobeerd zelf te leren piano spelen maar bleef haken en heb nu sinds vorig jaar oktober les (wel met een pauze van januari tot en met april). Hoop het ooit echt goed te kunnen :).

Gewoonmezelf
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 Feb 2016, 14:26
Locatie: Groningen

Re: Muziek maken

Berichtdoor Gewoonmezelf » 11 Aug 2016, 09:39

Toen ik een jaar op 5 was begon ik met drum, kon les krijgen van mijn neef, maar omdat zijn vriendin trompet speelde ben ik daar uiteindelijk ook mee begonnen.
Toen even een hele poos een pauze gehad wegens problemen en met mn 11de weer begonnen met bugel en cornet en ook een tijdje piano.
Ook een tijdje de opleiding pop en media gedaan, maar toch mee gestopt want ik wilde alles toch meer als hobby gaan bewaren ipv ooit werk oid van te maken.
Nu zing ik vooral:)

saskiaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 Jan 2017, 09:25

Re: Muziek maken

Berichtdoor saskiaa » 20 Feb 2017, 23:07

Ik speel al vanaf mij twaalfde slagwerk, sinds een jaar ook marimba (xylofoon). Super leuk en ik kan ook sommige frustaties lekker wegslaan. Ik speel ook bij een fanfare wat ook super gaaf is. Op ons grootste concert kwamen bijna 1000 mensen!! Ik heb elke week les en elke week repetitie met de fanfare waar ik elke week weer dingen leer. Als er iemand is die twijfelt om een muziekinstrument te leren spelen, ik zeg doen.
Ik ben 16 btw. :)

Rens
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 Sep 2016, 14:15

Re: Muziek maken

Berichtdoor Rens » 27 Feb 2017, 21:27

saskiaa schreef:Ik speel al vanaf mij twaalfde slagwerk, sinds een jaar ook marimba (xylofoon). Super leuk en ik kan ook sommige frustaties lekker wegslaan. Ik speel ook bij een fanfare wat ook super gaaf is. Op ons grootste concert kwamen bijna 1000 mensen!! Ik heb elke week les en elke week repetitie met de fanfare waar ik elke week weer dingen leer. Als er iemand is die twijfelt om een muziekinstrument te leren spelen, ik zeg doen.
Ik ben 16 btw. :)


Wat leuk!! Ik speel sinds vorig jaar marimba. Daarvoor nog nooit een instrument bespeeld en ook nog nooit noten leren lezen, dus alles is nieuw maar ik vind het super leuk.


Terug naar “Lifestyle”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

cron