Plekken om gay te stappen.

Bespreek hier alles wat met lifestyle te maken heeft.
Dahlia
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 10:06

Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor Dahlia » 07 Feb 2015, 09:10

Misschien is het leuk om een lijst te maken met ervaringen, en over café's en feesten waar je leuk kan stappen en andere lesbische en biseksuele vrouwen kan leren kennen!

Éen van de bekendste feesten onder de jeugd is denk ik wel PANN.

Pann - Utrecht - Elke maand:
De maandelijkse PANN-feesten zijn niet meer weg te denken uit de Utrechtse gayscene en trekken ook veel bezoekers van buiten de stad. Hier begonnen we 45 jaar geleden met wat is uitgegroeid tot misschien wel het succesvolste gayfeest van Nederland. De afgelopen negen jaar in onze vaste thuisbasis Tivoli Oudegracht en vanaf september in het gloednieuwe muziekpaleis van Utrecht: TivoliVredenburg. Elk PANN-feest heeft een thema waar we de aankleding op aanpassen. Feest mee en voel je vrij!
(bron:http://pann.nl/feesten/)

Flirtation - Amsterdam - Eens in de 3-5 maanden:
Een feest midden in Amsterdam enkel voor vrouwen. De kaarten zijn zo'n twee maanden van te voren te koop en zijn rond de €17,50 incl. fee.

Roze Maandag - Tilburg - 20 juli 2015:
Op 20 juli 2015 is de volgende Roze Maandag. En dat is er niet zomaar één, want dan vieren we ons 25-jarig bestaan! We hebben al hele leuke plannen voor jullie in petto, dus blijf op de hoogte via Facebook, Twitter en deze website.(Bron: http://www.rozemaandag.nl/)
Roze maandag bevind zich op en rondom de Tilburgse Kermis.

Roze Zaterdag - Maastricht - 20 juni:
In 2015 komt de Roze Zaterdag voor de derde keer in de geschiedenis naar Maastricht. Behalve een groot feest op die zaterdag zelf komt er in de maanden voor dit evenement een tentoonstelling in Centre Céramique.
De eerste echte roze zaterdag heeft namelijk in Limburg plaatsgevonden. In de katholieke bisschopsstad Roermond nota bene, waar op 14 april 1979, paaszaterdag, een demonstratie werd gehouden tegen uitspraken van bisschop Gijsen over homoseksualiteit. Deze demonstratie viel in de Goede Week, dus na Witte Donderdag en Goede Vrijdag. De homodemonstratie maakte van deze zaterdag Roze Zaterdag, en die naam is nooit meer verdwenen. De tentoonstelling vertelt verhalen en toont beelden over de homobeweging en emancipatie toen en nu.
Bron (http://www.maastricht-colours-you.nl/programma/)

Gay pride - Amsterdam - 30 juli t/m 2 augustus:
Gay Pride Amsterdam is one of the best and most fun prides in the world. This year it's from 25 July till 2 August 2015 (dates have still to be confirmed), with all major events taking place 31 July - 2 August. Amsterdam will have street parties all weekend long, the best club circuit parties and of course the famous Canal Parade on Saturday. Gay pride is one of the most busy weekends of the year in Amsterdam.
(Bron: http://www.amsterdamgaypride.nl/)


Roept u maar!
Laatst gewijzigd door Dahlia op 24 Feb 2015, 19:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor DANI » 07 Feb 2015, 10:04

Ik ben een keer in t COC in Zwolle geweest. Vond er niet heel veel aan.

Voor de rest, Gaypride Amsterdam offcourseee. :)

Gebruikersavatar
EvilQueen
Berichten: 141
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:21

Re: Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor EvilQueen » 07 Feb 2015, 10:44

Roze Zaterdag :D Dit jaar in Maastricht, als ik het goed heb......
"Evil isn't born, it's made" (Once Upon a Time)

xxclautjexx
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 09:52

Re: Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor xxclautjexx » 07 Feb 2015, 11:03

Vanavond is het feest Flirtation in Amsterdam. (18+, women only) Het is niet helemaal mijn soort feest, maar misschien leuk voor iemand anders van hier mocht je het nog niet kennen?

Gebruikersavatar
Sanne
Berichten: 34
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 17:53
Locatie: Groningen

Re: Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor Sanne » 07 Feb 2015, 16:51

Misfit. Groningen. 30 mei. Wordt geweldig!

Isabel
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 22:39
Locatie: Utrecht

Re: Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor Isabel » 07 Feb 2015, 21:41

Ik vind Pann Utrecht zeker een aanrader, naar andere feesten ben ik niet geweest, dus daar kan ik niks over zeggen. Weet iemand trouwens of er leuke plekken zijn in Leiden? Ik studeer aan de Universiteit Leiden, maar ik heb er nog niks gevonden.

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor Felic » 14 Feb 2015, 18:38

Isabel schreef:Ik vind Pann Utrecht zeker een aanrader, naar andere feesten ben ik niet geweest, dus daar kan ik niks over zeggen. Weet iemand trouwens of er leuke plekken zijn in Leiden? Ik studeer aan de Universiteit Leiden, maar ik heb er nog niks gevonden.


Dat van Leiden is een goede vraag.. Ik zou het niet weten of daar leuke plekken zijn maar als jij ze een keertje weet; tell me!
Ik houd van Leiden ^^
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor memichelle » 14 Feb 2015, 18:47

Lollipop en Popcorn in Tilburg waren altijd leuk... Maar sinds afgelopen jaar is zelfs de Lollipop gesloten :-( Vraag mij af of dat ook iets aan de Roze Maandag gaat doen, want 1 van de gezelligste plekken vond ik dan altijd tussen de Lollipop en de Popcorn in..
No day but today

Gebruikersavatar
suus
Berichten: 72
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 15:47
Locatie: steenwijk

Re: Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor suus » 15 Feb 2015, 09:11

Sanne schreef:Misfit. Groningen. 30 mei. Wordt geweldig!


Sanne ik heb gehoord dat De Kast erg leuk is??
Denk niet in problemen maar in oplossingen! :D

Gebruikersavatar
Sanne
Berichten: 34
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 17:53
Locatie: Groningen

Re: Plekken om gay te stappen.

Berichtdoor Sanne » 15 Feb 2015, 09:40

suus schreef: Sanne ik heb gehoord dat De Kast erg leuk is??


De Kast is wel tof! En redelijk groot. Plus er zijn meerdere verdiepingen met verschillende functies, wat chill is als je geen zin hebt om los te gaan op de muziek. MAAR verder heeft Groningen niet zo'n uitgebreid aanbod aan gayclubs oid.


Terug naar “Lifestyle”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron