Ideeen.

Hier vind je een korte uitleg over de werking van dit forum inclusief onze forumregels. Mocht er iets niet werken, meld het dan even hier.
Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Ideeen.

Berichtdoor memichelle » 15 Feb 2015, 17:47

Misschien leuk om hier wat ideeen te plaatsen voor het forum?
Ik heb er namelijk 2!

1. Om een sub-topic (of hoe heet dat? haha heb het al in een ander topic hier ergens uitgelegd net) aan te maken met het kopje Meetings. Waarin we dan weer topics kunnen plaatsen met betrekking tot eventuele meetings.

2. Om misschien ook een prive gedeelte te hebben. Oke, natuurlijk kan iedereen zich aanmelden, maar toch kan het voor sommige wel fijn zijn. Of bijv. straks een prive gedeelte waar alleen de mensen in kunnen die minimaal zoveel berichten hebben geplaatst.
No day but today

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Ideeen.

Berichtdoor Felic » 15 Feb 2015, 21:25

memichelle schreef:1. Om een sub-topic (of hoe heet dat? haha heb het al in een ander topic hier ergens uitgelegd net) aan te maken met het kopje Meetings. Waarin we dan weer topics kunnen plaatsen met betrekking tot eventuele meetings.

Dit heb ik doorgegegven in m'n berichtje aan Scarlet & Joyce =)

memichelle schreef:2. Om misschien ook een prive gedeelte te hebben. Oke, natuurlijk kan iedereen zich aanmelden, maar toch kan het voor sommige wel fijn zijn. Of bijv. straks een prive gedeelte waar alleen de mensen in kunnen die minimaal zoveel berichten hebben geplaatst.

Geen idee wat anderen / Joyce&Scarlet vinden van het privé gedeelte, maar als het er komt is mijn voorstel: gooi meeting gedeelte daarin. (:
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Ideeen.

Berichtdoor memichelle » 15 Feb 2015, 21:34

Slim idee idd omdat dan daar te plaatsen!
No day but today

Gebruikersavatar
Ronja
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 15:46

Re: Ideeen.

Berichtdoor Ronja » 16 Feb 2015, 13:32

Leuk idee, een meeting subforum.

Verder mis ik nog niet echt iets, geloof ik :D
Life is short, eat dessert first :mrgreen:

Gebruikersavatar
potverdorie
Berichten: 60
Lid geworden op: 18 Feb 2015, 11:14

Re: Ideeen.

Berichtdoor potverdorie » 18 Feb 2015, 11:58

Misschien nog een beetje meer subforums-die-niks-met-geaardheid-te-maken-hebben? Dingen als werk/school, actualiteit, gezondheid etc...? Het is maar een ideetje...
Hello darkness, my old friend, I´ve come to talk with you again.

Gebruikersavatar
ikvrouwvanjou
Site Beheer
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 Jan 2015, 15:56

Re: Ideeen.

Berichtdoor ikvrouwvanjou » 20 Feb 2015, 21:03

Hele leuke ideetjes! We hebben een subforum voor meetings aangemaakt en een subforum voor school & werk.

Liefs & gezellig weekend :P
Joyce & Scarlet

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Ideeen.

Berichtdoor memichelle » 20 Feb 2015, 22:43

Komt er helemaal geen prive gedeelte of nog niet?

Wel alvast thnx voor deze :D
No day but today

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Ideeen.

Berichtdoor Felic » 20 Feb 2015, 23:31

ikvrouwvanjou schreef:Hele leuke ideetjes! We hebben een subforum voor meetings aangemaakt en een subforum voor school & werk.

Liefs & gezellig weekend :P
Joyce & Scarlet


Top!! :D Thanks <3
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
EvilQueen
Berichten: 141
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:21

Re: Ideeen.

Berichtdoor EvilQueen » 21 Feb 2015, 19:58

memichelle schreef:Komt er helemaal geen prive gedeelte of nog niet?

Wel alvast thnx voor deze :D


Ik wil me nergens mee bemoeien, maar waarom zou er een prive gedeelte moeten komen? Is de opzet van dit forum niet dat mensen hier open kunnen zijn? Vragen kunnen stellen? Zichzelf kunnen zijn? En dan zou het niet uit moeten maken hoe vaak iemand een bericht post.

Als je een gedeelte maakt gebaseerd op de hoeveelheid berichtjes, krijg je beetje scheve verhoudingen. Want mag iemand die vijftig keer heeft gereageerd op een spelletje wel in de prive ruimte? En iemand die serieus haar verhaal doet en verder liever op de achtergond mee leest (en zo nu en dan een berichtje plaatst) niet?

:D
"Evil isn't born, it's made" (Once Upon a Time)

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Ideeen.

Berichtdoor memichelle » 21 Feb 2015, 22:25

Ik zou het gewoon prettiger vinden. Desnoods een gedeelte dan alleen voor leden, maar dat je je in ieder geval moet hebben aangemeld. Natuurlijk, iedereen kan zich aanmelden, maar daar moet je toch even moeite voor doen.
Kan het niet goed uitleggen waarom, maar voelt gewoon wat fijner/veiliger bij sommige dingen zoals bijv. voor meetings.
No day but today


Terug naar “Over dit forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron