Een potje kletsen op ik Vrouw van Jou

Hier vind je een korte uitleg over de werking van dit forum inclusief onze forumregels. Mocht er iets niet werken, meld het dan even hier.
Sandraa
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 Feb 2015, 23:52

Re: Een potje kletsen op ik Vrouw van Jou

Berichtdoor Sandraa » 20 Feb 2015, 23:58

Hallo Joyce en Scarlet ik vind jullie filmpjes al heel leuk,en deze forum is daarom ook super. Ik ben nieuwe hier en ik ga hier zeker vaker komen. Ga vooral door met wat jullie nu doen.

Gr Sandraa

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Een potje kletsen op ik Vrouw van Jou

Berichtdoor Wen90 » 19 Apr 2015, 18:24

Volgensmij heeft het forum een spamprobleempje met 18+ dingetjes....

Engelbertha
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 Apr 2015, 02:38

Re: Een potje kletsen op ik Vrouw van Jou

Berichtdoor Engelbertha » 26 Apr 2015, 03:07

Hoi lieve meiden, Ik ben biseksueel. Heb net een relatie achter de rug met een man, 6,5 jaar ben ik met hem samen geweest en ik houd nog steeds van hem, hij heeft helaas een ander gevonden, mannen zijn volgens hem namelijk niet monogaam. We hebben een tijd achter de rug dat we monogaam waren, maar er was op een gegeven moment sleur of ook wel te betitelen als "saaie momenten". Wij wilden er een 3de persoon erbij halen, hebben een triootje met een vrouw gehad, was zeer geslaagd, helaas vond de vrouw in kwestie dat niet. Mijn ex-vriend ging verder op zoek en vond een vrouw die helaas alleen geinterreseerd was in hem. Daarna is mijn relatie met mijn ex in duigen gevallen, hij is er vandoor gegaan met haar.
Wat moet ik nu? Ik houd nog steeds van hem, maar heb ook biseksuele gevoelens. De relatie met mijn ex is nu definitief uit. Ik merk dat ik een aantrekkelijke vrouw ben voor mannen, vooral voor niet-Nederlandse mannen. Ik ben namelijk een hele lieve vrouw, heb ook zo'n uitstraling...
De meeste Nederlandse mannen zijn al snel op mij uitgekeken, omdat ik niet geemancipeerd ben, ik ben vooral te lief. Ik voel alleen aantrekkingskracht tussen mij en kunstzinnige Nederlandse mannen. Verder ben ik vooral geinteresseerd in vrouwelijke vrouwen. Gewoon iemand die niet gelijk met mij naar bed wil, maar die mij gewoon leuk vind zoals ik ben. Ik houd ook van vrouwen en ga ook vaak naar de homobar in Amersfoort, waar ik woon.
Ik heb helaas nog weinig ervaring met vrouwen.

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Een potje kletsen op ik Vrouw van Jou

Berichtdoor Claudje » 04 Sep 2016, 18:43

Ik ben hier nu voor het eerst en wil voor mezelf uitzoeken of ik nu hetero, bi of lesbisch ben. Ik dacht namelijk altijd hetero. Zeker wel vaker gedachtes gehad om iets met een vrouw te hebben of doen maar leek mij echt niks, achteraf snap ik niet zo goed waarom mij dat echt niks leek want ik ben heel openminded, in fantasie dacht ik wel vaak aan een vrouw namelijk. Vorig jaar ontmoette ik op een feestje mijn nicht en was erg geïnteresseerd in haar verhaal. Ze is net als ik half 40 en uit de kast gekomen, het trok mij enorm aan en er gebeurde iets bij mij waar ik vrolijk van werd, geen idee wat maar ik glunderde en zocht steeds contact met haar en vond het naar als ze ergens anders stond. Ik had in die periode al ruim 4 jaar een vriend en onverwachts gingen wij een half jaar later uit elkaar terwijl wij al tijdje aan het plannen waren om samen te gaan wonen. Heel raar want ondanks dat Ik veel van hem hield was het voor mij een opluchting. In relatie tot mannen had ik altijd bewijsdrang, liet mezelf niet overrulen en tegelijkertijd kon ik heel onzeker zijn over mezelf. Het gaf vaak een druk op hoofd en een maand of twee geleden toen ik aan een man dacht werd ik moe van mijn eigen gedachtes en een man en dacht ik gekscherend aan mezelf en een vrouw en voelde ineens zo'n warmte, liefde in mijn onderbuik, rust kwam over mij heen. Ik heb hier al meerdere gesprekken over gehad met mijn nicht en het klopte gewoon. Ik heb aardig wat contact en met mannen gehad en had het weleens over vrouwen maar nam ik nooit serieus. Het aparte is dat mijn behoefte aan een man nu weg is en voorheen had ik het dagelijks. Hoe dit verder mijn leven gaat veranderen weet ik niet maar wil mezelf hierin heel serieus nemen. Het idee dat ik 47 ben en mij er nog nooit mee bezig hield vind ik wel bizar maar kennelijk kan het op iedere leeftijd? :lol: Dit stukje had ik beter bij "effe voorstellen" kunnen plaatsen maar ik schreef net zo lekker door 8-) buiten dat mag ik ook nog leren hoe het forum werkt maar zal vast goed komen :D
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:


Terug naar “Over dit forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten