reageren op blogs

Hier vind je een korte uitleg over de werking van dit forum inclusief onze forumregels. Mocht er iets niet werken, meld het dan even hier.
Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

reageren op blogs

Berichtdoor Wen90 » 26 Apr 2015, 09:45

Hoi Scarlet en Joyce,

Ik plaats mijn vraag even hier, omdat ik geen idee heb waar ik hem anders moet plaatsen. Als ik reageer op een blog krijg ik een standaard plaatje, van een groen wezentje. Nu zie ik bij anderen dat ze er wel een gewone foto bij hebben staan. Hoe kan ik het instellen dat er bij mij ook gewoon mijn foto komt te staan? Ik kan dit nergens vinden namelijk.

Alvast bedankt!

Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
Katja
Berichten: 33
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:50
Contact:

Re: reageren op blogs

Berichtdoor Katja » 26 Apr 2015, 18:05

Hoi Wendy,

Ik denk dat dat komt doordat je (waarschijnlijk) geen blog hebt gelinkt aan je reactie op blogs. Ik heb zelf mijn eigen blog ingevuld onder het kopje 'site', waardoor mijn foto erbij komt te staan. Voor zover ik weet kan je alleen een foto bij je reactie krijgen als je je website hebt gelinkt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Liefs,
Katja

Gebruikersavatar
Joyce
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 20:14

Re: reageren op blogs

Berichtdoor Joyce » 01 Mei 2015, 02:34

Hai Wendy,

wij hebben dit ooit ingesteld via Gravatar, maar verder is het voor ons ook een beetje abracadabra https://nl.gravatar.com/

Liefs, Joyce

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: reageren op blogs

Berichtdoor Wen90 » 02 Mei 2015, 23:34

Oke, dankjewel! :) helaas half jaar geleden mijn website verwijderd. Maar kan iig even op die site kijken.


Terug naar “Over dit forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron