Activiteit op het forum

Hier vind je een korte uitleg over de werking van dit forum inclusief onze forumregels. Mocht er iets niet werken, meld het dan even hier.
WiehoeKyra
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 Apr 2016, 17:16

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor WiehoeKyra » 20 Apr 2016, 15:23

Goedemiddaaaaaaaaaaaaaaag.... het is woensdag!! :haaaai:

Dit is mijn allereerste bericht en er komen er nog meer. Ik ben benieuwd naar de kettingreacties die hierdoor gaan ontstaan (:

Dus activiteit op het forum: +1!

Liefs,

Kyra

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor Claudje » 15 Okt 2016, 11:32

Ik neus ook al paar dagen rond op het forum en merk ook dat er weinig interactie is. Nog ff en ik ga op mezelf reageren :D Ik weet ook wel als 47 zijnde dat mijn leven anders is dan iemand die de leeftijd heeft van mijn eigen kinderen en bedacht mij of diegene wel zit te wachten op een reactie van mij of andersom. Tja waarom niet, ik ben mezelf er nog maar net bewust van dat ik dus op vrouwen val en is wel ff een ommekeer maar ik ga het mezelf hierin niet moeilijker maken maar mezelf juist ontplooien en ervan genieten. Ik ga niet met een bordje rond lopen maar als het ter sprake komt en als ik het met diegene wil delen zal ik het zeker doen. Met mijn levenservaring is het misschien juist fijn voor de jongeren onder ons? Ik wil iig zelf actiever zijn op het forum weet alleen nog geen topic. Komt vast wel!
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Lietje
Berichten: 80
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 22:56

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor Lietje » 15 Okt 2016, 18:37

Ik denk dat het lastig is om bepaalde groepen ervan te maken.
Omdat er inderdaad genoeg -18ers zijn die meer ervaring hebben dan de 18+ers..
lastig.. ik denk inderdaad dat mensen meer moeten plaatsen en hopen op kettingreacties :P

Ik ben zelf een jaar niet meer op dit forum geweest en dacht ik ga weer eens even kijken.. dus ik zal proberen om wat meer te reageren enz..

:D
Dance like nobody's watching,
Love like you've never been hurt,
Sing like nobody's listening,
Live like it's heaven on earth.


Terug naar “Over dit forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron