Opzoek naar leuke vrienden groep om mee te stappen en anderen leuke dingen (:

Hier vind je leuke oproepjes of interessante mededelingen
abchey
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 Okt 2017, 18:21

Opzoek naar leuke vrienden groep om mee te stappen en anderen leuke dingen (:

Berichtdoor abchey » 03 Nov 2017, 21:07

Hey Mensen,

Mijn naam is Cheyenne maar mijn bijnaam is Chey ik ben 18 jaar oud. Mijn interesses zijn fotograferen ,zingen ,boxen ,longboarden.
Ik ben redelijk gemiddelde lengte , kort pittig kapsel , groenen ogen , Rotterdams accent ,stoer uiterlijk , vol humor en avontuur ik val op vrouwen.



Ik woon in de buurt van Amsterdam , ik wil graag nieuwe mensen leren kennen en toffe avonturen beleven.
Ik zou het erg tof vinden om een keer samen met een meid of nog met paar anderen naar Amsterdam te gaan en gay barren tocht te houden beetje barren af gaan , borrelen , gezellig avond hebben. Ik ben zelf nog nooit in een gay bar geweest en mij lijkt het super tof om dat een keer te doen want ergens moet toch de eerste keer zijn in een gay bar? Veder hou ik erg veel van fotograferen en ben ik bezig om een portfolio op te bouwen voor mijn opleiding ik ben opzoek naar mensen die het leuk vinden om als model te staan voor portrait foto's en die het niet erg vinden dat ik een paar op mijn zakelijk instagram post en dat ik ze gebruik voor mijn portfolio om te laten zien als voorbeeld wat ik allemaal kan fotograferen. Er zijn geen kosten aan verbonden en de leukste foto's zoek ik uit en bewerk ik en krijg je toegestuurd. In contact komen ? stuur een mailtje naar mailvancheyenne@gmail.com of een instagram dm naar cheysfotografie (:

Terug naar “Oproepjes en mededelingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron