Contact omgeving Nijmegen arnhem

Hier vind je leuke oproepjes of interessante mededelingen
vrouw78
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 Jan 2018, 20:19

Contact omgeving Nijmegen arnhem

Berichtdoor vrouw78 » 24 Jan 2018, 18:42

Zou graag met iemand in contact willen komen die net als ik zelf een kind heeft en nog niet uit de kast durf te komen omdat ik een huwelijk met een man achter de rug hebt.
Liefst tussen de 35 en 45 jaar ouder en jonger mag natuurlijk ook maar liefst iemand met kind of kinderen die ook nog niet goed durf en mensen ken die er ook mee zitten


Grt vrouw 78

Lendepen
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 Mei 2015, 13:14

Re: Contact omgeving Nijmegen arnhem

Berichtdoor Lendepen » 27 Feb 2018, 20:59

Beste vrouw78,

Ik zou je graag op weg helpen.

Overweeg even of onderstaande twee ideeën iets voor je zouden zijn:

- Een anoniem oproepje in de poink nieuwsbrief: iedere maand verstuurt poink een nieuwsbrief naar meer dan 1000 vrouwen,met name in regio Arnhem en Nijmegen. Je zou een anoniem mailadres aan kunnen maken waar vrouwen op kunnen reageren óf je zou mailtjes via poink kunnen laten doorsturen (moet ik overleggen met dame die de mail van poink opent).

- er is een geheime facebookgroep vanuit poink voor lesbische vrouwen uit omgeving arnhem-nijmegen en regio. zo'n 165 vrouwen telt die groep nu. daar kun je aansluiten. alleen leden zien dan dat jij lid bent. daar kun je veilig je vraag stellen. wat ook nog zou kunnen is dat IK daar jouw vraag deel en de antwoorden aan jou doorstuur.

Laat maar weten.

groet, Lenny


Terug naar “Oproepjes en mededelingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron