Op zoek naar een mooi boek

Hier vind je leuke oproepjes of interessante mededelingen
Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 13 Nov 2016, 19:48

Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een boek en weet het niet goed te omschrijven :D Voordat ik mij bewust werd van het feit dat ik gay ben (vind ik lekkerder klinken ;) ) had ik alleen met mannen relaties enz. Ik ben dus benieuwd of er mooie boeken zijn over vrouwen die er ook pas op latere leeftijd bewust van werden. Lijkt mij iig fijn om te lezen. Ik heb al gegoogled maar heb geen idee. Misschien kunnen jullie mij hierbij helpen :)

Alvast bedankt!
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Sil
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 Nov 2016, 20:43

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Sil » 14 Nov 2016, 11:59

Hallo Claudje,

Ik begrijp heel goed wat je bedoeld en zoekt, helaas kan ik je geen boeken aanraden. Voor mij is het lastig om de boeken in huis te halen omdat ik nog niets kenbaar heb gemaakt. Mocht er iemand zijn die digitale lesbische boeken kan/wil delen zou dat heel fijn zijn.

Overigens heeft Scarlet over dit onderwerp een blog geschreven met de titel; Top 15 Lesbische boeken, misschien kun je daar eens kijken.

Als je het perfecte boek hebt gevonden hoor ik graag de titel.

Liefs, Sil

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 13:26

Dank je Sil,

Ja klopt, ik heb de top 15 inmiddels bekeken en paar van besteld. Naar mijn idee zijn ze niet autobiografisch en dat zoek ik eigenlijk :) . Idd voor jou wel lastiger natuurlijk. Mijn dochter vangt weleens wat op en onbewust denkt ze dan mee en opeens is het voor haar klaar en wil ze er ook absoluut niks mee te maken hebben! . Dit gebeurde gisteravond ook en dat zijn geen fijne situaties. Dat zijn momenten dat ik erg geneigd ben om er maar verder niks mee te doen. Tijdens dit schrijven besef ik dan ook weer dat ik weer eens ff mezelf moet laten horen, ook gedaan :) ik heb ook gewoon behoefte aan mijn eigen stek en dat bedoel ik niet lullig naar haar maar er komt gewoon een tijd van uitvliegen :!: tja voor haar en mij dus :roll: onbewust ben ik dus nog steeds aan het zorgen en cijfer ik mezelf nog steeds te vaak weg, had ik weer even niet door :D

Als ik hem heb, laat ik het je zeker weten!

Liefs Claudje
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Snowy
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 Jan 2016, 10:05
Locatie: Limburg

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Snowy » 14 Nov 2016, 15:06

'Twee vrouwen' van harry mulisch is een mooi boek. Er wordt niet veel gesproken over de twijfels, dus op dat gebied misschien geen ideaal boek.
Verder wel zeker een aanrader.

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 15:50

Oké Top, dank je Snowy :P
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Snowy
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 Jan 2016, 10:05
Locatie: Limburg

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Snowy » 14 Nov 2016, 15:55

Kijk je ook graag series en films?

Van het boek twee vrouwen komt binnenkort trouwens ook een toneelstuk uit. :)

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 16:09

Ik kreeg pas geleden de serie van "Orange is the new Black" te horen en schijnbaar een bekende serie. Ik heb nu een paar delen gezien en wel erg humoristisch vind ik :D

Oh een toneelstuk lijkt mij best wel leuk. Ik ben al zolang als hetero door het leven gegaan dat ik mezelf gewoon moet herprogrammeren ofzo :lol:
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Snowy
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 Jan 2016, 10:05
Locatie: Limburg

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Snowy » 14 Nov 2016, 16:31

Claudje schreef:Ik kreeg pas geleden de serie van "Orange is the new Black" te horen en schijnbaar een bekende serie. Ik heb nu een paar delen gezien en wel erg humoristisch vind ik :D

Oh een toneelstuk lijkt mij best wel leuk. Ik ben al zolang als hetero door het leven gegaan dat ik mezelf gewoon moet herprogrammeren ofzo :lol:


Haha, ja dat is wel een leuke serie. Andere aanraders zijn:
- Tru Love (deze film gaat over een vrouw die verliefd wordt op de vriendin van haar dochter. Zo komt ze erachter dat de liefde voor haar man toch anders was.)
- Kiss me (deze staat op netflix. Je moet er even doorheen bijten dat hij niet in het engels is maar er is wel ondertiteling. Hele mooie film overigens met veel strijd kwa gevoelens bij een van de twee meiden.)

En dan nog de series L-word en Lip service vond ik erg goed.

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 17:03

Top dat je zo met mij meedenkt!

Die van Netflix kan ik alvast mee beginnen en die andere ga ik ook opzoeken. 8-)

Dank je Snowy
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Snowy
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 Jan 2016, 10:05
Locatie: Limburg

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Snowy » 14 Nov 2016, 18:30

Claudje schreef:Top dat je zo met mij meedenkt!

Die van Netflix kan ik alvast mee beginnen en die andere ga ik ook opzoeken. 8-)

Dank je Snowy


Tru Love staat op Youtube. Helaas geen super kwaliteit, en Spaanse ondertiteling.


Terug naar “Oproepjes en mededelingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron