Op zoek naar een mooi boek

Hier vind je leuke oproepjes of interessante mededelingen
Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 19:53

Ik vind dat nog wel een dingetje hoor haha. Ik zie dan gelijk de beste vriendin van mijn dochter voor me en gelukkig niet verliefd op :D Ik denk dat ik deze film maar laat passeren :lol:
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Snowy
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 Jan 2016, 10:05
Locatie: Limburg

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Snowy » 14 Nov 2016, 20:00

Claudje schreef:Ik vind dat nog wel een dingetje hoor haha. Ik zie dan gelijk de beste vriendin van mijn dochter voor me en gelukkig niet verliefd op :D Ik denk dat ik deze film maar laat passeren :lol:


Het valt in die film wel mee hoor. Het is inderdaad een beetje een raar idee. Ik zou er ook niet aan moeten denken om een relatie te hebben met de moeder van mijn beste vriendin, haha. Verder wel een hele mooie film. Het valt me op dat films vaak over een jongere en een oudere vrouw gaan..
Even als 'Loving Annabelle' en 'Bloomington'.

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 20:10

Hahahaha mijn dochter vermoord me :lol: nee er zijn toch echt wel grenzen :D . Ik heb inmiddels al een stukje van kiss me gezien, ben benieuwd 8-)
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Snowy
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 Jan 2016, 10:05
Locatie: Limburg

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Snowy » 14 Nov 2016, 20:12

Claudje schreef:Hahahaha mijn dochter vermoord me :lol: nee er zijn toch echt wel grenzen :D . Ik heb inmiddels al een stukje van kiss me gezien, ben benieuwd 8-)


Laat me weten hoe je hem vond! Trouwens Lip service (2 seizoenen van 6 afleveringen) staat ook op youtube :)
Zonder Spaanse ondertiteling haha.

Hoe oud is je dochter als ik vragen mag?

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 20:38

Ja tuurlijk mag je dat weten :P Mijn dochter is 22 en mijn zoon is 19. Ik heb iig genoeg te bekijken :)
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Snowy
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 Jan 2016, 10:05
Locatie: Limburg

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Snowy » 14 Nov 2016, 20:47

Claudje schreef:Ja tuurlijk mag je dat weten :P Mijn dochter is 22 en mijn zoon is 19. Ik heb iig genoeg te bekijken :)


Weten ze dat je op vrouwen valt, of in ieder geval die gevoelens hebt?

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 21:02

Ja inmiddels wel. Ik heb daar ook niet lang mee gewacht. Ik wist wat ik had gevoeld. Ze hadden het door de jaren heen al geregeld gekscherend geroepen en toen dat weer gebeurde heb ik gezegd dat dit goed mogelijk was. Mijn dochter heeft hier erg veel moeite mee maar er is een kleine opening. Mijn zoon maakt geintjes en ben nu soort van one of the guys :D
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Snowy
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 Jan 2016, 10:05
Locatie: Limburg

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Snowy » 14 Nov 2016, 21:06

Claudje schreef:Ja inmiddels wel. Ik heb daar ook niet lang mee gewacht. Ik wist wat ik had gevoeld. Ze hadden het door de jaren heen al geregeld gekscherend geroepen en toen dat weer gebeurde heb ik gezegd dat dit goed mogelijk was. Mijn dochter heeft hier erg veel moeite mee maar er is een kleine opening. Mijn zoon maakt geintjes en ben nu soort van one of the guys :D



Wat vervelend dat je dochter er moeite mee heeft. Ik kan me best voorstellen dat je daar mee zit. Hebben jullie er wel vaker over kunnen praten?

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 21:54

Het is best wel raar ja. Iedereen mag en kan bij mij zichzelf zijn en nu is het net alsof ik mij moet verantwoorden bij haar. Geen idee hoe ik zelf op die leeftijd gereageerd zou hebben en weet ook niet wat er door haar heen gaat. Ze zijn allebei vrij gesloten, hebben ze van hun vader :D als ze nog maar denken dat ik wil praten, zeggen ze al nee ma, heb ik geen zin in. :mrgreen: Ik sta gewoon anders in het leven en daar heeft ze moeite mee. Ik kan dat niet voor haar veranderen. Ik blijf sws mijn hart volgen ;)
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Madelief
Berichten: 77
Lid geworden op: 04 Mar 2016, 21:31

Re: Op zoek naar een mooi boek

Berichtdoor Madelief » 14 Nov 2016, 21:56

Ik heb een paar fictie boeken over het thema. Van vitapublishing. 1 vond ik heel erg mooi vooral! Zal even titels zoeken.
En een mooi lesbisch boek is strikt.


Terug naar “Oproepjes en mededelingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron