Behoefte aan meetings?

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Felic » 15 Feb 2015, 16:50

Hoi hoi,

Ik ben nogal een verlegen persoon als het gaat om contact te maken met mensen in de buurt. Maar ik vind het geweldig om mensen te leren kennen bij meetings, die wonen dan niet dichtbij en zit een afstand tussen wat ik fijn vind. Er is al een topic voor stappen, en daar merkte ik dat er toch wel behoefte is aan contact met mensen die bi/gay zijn. Zelf ben ik aantal keren naar alternatieve meetings geweest, mega gezellig!

Mijn vraag; Is er behoefte bij jullie om een keer een meeting te organiseren?
Misschien zijn er nu te weinig mensen op het forum, of te weinig mensen die het willen om het echt te doen maar ik zou het onwijs gaaf vinden. ^^

Liefs,
Felic x
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor memichelle » 15 Feb 2015, 17:08

Wat mij erg leuk zou lijken is om tijdens Flirtation on the Beach te meeten! Maar dat is wel pas in juni/juli hehe.
Ik zelf kan helaas niet 's nachts op stap, dus daar voor haak ik af. Maar iets anders lijkt mij wel leuk!
No day but today

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Felic » 15 Feb 2015, 17:15

memichelle schreef:Wat mij erg leuk zou lijken is om tijdens Flirtation on the Beach te meeten! Maar dat is wel pas in juni/juli hehe.
Ik zelf kan helaas niet 's nachts op stap, dus daar voor haak ik af. Maar iets anders lijkt mij wel leuk!


Lijkt mij ook leuk! Die onthouden we ^^
Ik vind Leiden, burcht een hele leuke plek om gewoon in de middag te chillen. Is ook overal dichtbij, stad, supermarkt, station enz.
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor memichelle » 15 Feb 2015, 17:42

Mm ja Leiden vind ik wel weer te ver.. Maar toch wie weet haha.
Want sowieso Flirtation is super, maar volgens mij zit er wel een minimun leeftijd aan verbonden, dus dingen waar iedereen mag komen is natuurlijk ook leuk voor de jongere onder ons.
Misschien sowieso leuk als er echt een kopje meetings komt waarin je topic kunt plaatsen? *Vraag aan de beheerders?*
Vandaag is er bijvoorbeeld een vrouwen feest in Utrecht vanaf 17.00 dus als er de volgende keer bijv. weer zoiets is kunnen we in het kopje Meetings een topic aanmaken met dat feest, dag, tijd en plaats.
No day but today

Gebruikersavatar
Liva
Berichten: 37
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 21:30

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Liva » 15 Feb 2015, 19:47

memichelle schreef:Wat mij erg leuk zou lijken is om tijdens Flirtation on the Beach te meeten! Maar dat is wel pas in juni/juli hehe.
Ik zelf kan helaas niet 's nachts op stap, dus daar voor haak ik af. Maar iets anders lijkt mij wel leuk!


Super leuk idee!!

Gebruikersavatar
Coco
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 16:35

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Coco » 15 Feb 2015, 20:15

Jaa erg leuk idee! Zou het alleen wel spannend vinden though, omdat ik nog niet helemaal uit de kast ben, en dus bang ben bekende of zo tegen te komen. Maar ik denk wel dat ik dat van me af zou kunnen zetten haha. Hoe oud zijn jullie trouwens? En in waar wonen jullie ergens, is wel handig om te weten, want dan kunnen we een stad kiezen waar we allemaal even ver voor hoeven reizen.
:)

Sneeuwvlokje93
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 Feb 2015, 20:18

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Sneeuwvlokje93 » 15 Feb 2015, 20:22

Hee! Ik las het idee voor een meeting. Maar is dat dan niet een idee om dit via ikvrouwvanjou te regelen. Zij bereiken veel groter publiek. En er wordt veel gewaarschuwd voor mensen 'die niet echt zijn via internet'. Via ikvrouwvanjou is dat wel iets officieels ipv als een lid het gaat opzetten.

Niet om het af te kraken, juist niet, maar om mee te denken :)

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Lovecooking » 15 Feb 2015, 20:28

Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten maar zoals Coco weet ook nog niemand op mijn beste vriendin na dat ik op vrouwen val..
Ik ben trouwens een keer naar een forum meeting geweest maar toen ik die meiden in het echt zag vond ik ze helemaal niet zo leuk meer haha. Eentje was ronduit onbeleefd en twee anderen waren super roddeltantes! :P
Laatst gewijzigd door Lovecooking op 15 Feb 2015, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor memichelle » 15 Feb 2015, 20:32

Coco: Als je iemand dan tegen komt op een gayfeest is de kans groot dat die gene ook gay is en dan vind die gene het in ieder geval niet erg dat jij het ook bent :-) En als je iemand tegen komt waarvan je echt (nog) niet wilt dat die gene het weet zeg je gewoon dat je voor de gezelligheid mee bent en gewoon voor de gezelligheid op dit forum zit, vanwege de blogs ofzo. Ik ben 24 en woon in Eindhoven.

Sneeuwvlokje: Het is juist de bedoeling om meetings van dit forum te hebben en als ikvrouwvanjou via een blog ofzo reclame gaat maken voor een meeting dan komen er ook mensen op af van buiten dit forum. En ook daar kunnen natuurlijk altijd neppers bij zitten!
En een meeting is altijd met een groep dus sowieso veiligers als dat je 1 op 1 afspreekt.
No day but today

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Behoefte aan meetings?

Berichtdoor Felic » 15 Feb 2015, 20:37

memichelle schreef:Mm ja Leiden vind ik wel weer te ver.. Maar toch wie weet haha.
Want sowieso Flirtation is super, maar volgens mij zit er wel een minimun leeftijd aan verbonden, dus dingen waar iedereen mag komen is natuurlijk ook leuk voor de jongere onder ons.
Misschien sowieso leuk als er echt een kopje meetings komt waarin je topic kunt plaatsen? *Vraag aan de beheerders?*
Vandaag is er bijvoorbeeld een vrouwen feest in Utrecht vanaf 17.00 dus als er de volgende keer bijv. weer zoiets is kunnen we in het kopje Meetings een topic aanmaken met dat feest, dag, tijd en plaats.


Hoeft ook niet één meeting te worden. Kan ook bijv. als er veel mensen naar Leiden willen, dat er daar eentje gehouden word en bijv. Utrecht? (ligt centraal).
Flirtation; maakt niet uit dat er min. leeftijd aan zit toch? Zelfde verhaal; mensen die de leeftijd hebben gaan erheen, mensen die de min. leeftijd nog niet hebben komen vast andere meetings voor ^^.
Over kopje meetings; ik ga mailtje sturen.

Coco schreef:Jaa erg leuk idee! Zou het alleen wel spannend vinden though, omdat ik nog niet helemaal uit de kast ben, en dus bang ben bekende of zo tegen te komen. Maar ik denk wel dat ik dat van me af zou kunnen zetten haha. Hoe oud zijn jullie trouwens? En in waar wonen jullie ergens, is wel handig om te weten, want dan kunnen we een stad kiezen waar we allemaal even ver voor hoeven reizen.


Iedereen vind het wel spannend denk ik, ik zelf ook, terwijl ik eigenlijk sta te springen om nieuwe mensen te leren kennen haha. Ik ben ook alleen uit de kast voor vrienden die ik via internet ken ;) Ik ben 18, en woon in Gelderland, dicht bij Arnhem.

Sneeuwvlokje93 schreef:Hee! Ik las het idee voor een meeting. Maar is dat dan niet een idee om dit via ikvrouwvanjou te regelen. Zij bereiken veel groter publiek. En er wordt veel gewaarschuwd voor mensen 'die niet echt zijn via internet'. Via ikvrouwvanjou is dat wel iets officieels ipv als een lid het gaat opzetten.

Niet om het af te kraken, juist niet, maar om mee te denken :)


Nou ja, eerlijk gezegd hoeft het voor mij ook geen monster meeting te worden met 10 mensen vind ik het al leuk genoeg haha. Maar ik snap je punt wel. Toch ben ik het wel eens met MeMichelle. Reclame ben ik niet zo dol op met meetings.

Thanks voor het meedenken!
Ik ga in ieder geval een mailtje sturen naar Joyce&Scarlet.
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

cron