concerten

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: concerten

Berichtdoor DANI » 15 Feb 2015, 20:55

Felic schreef:
DANI schreef:
Felic schreef:Bijzonderste concert was toch wel het afscheidsconcert van Only Seven Left. Verder ben ik naar Rihanna geweest. En héééél lang geleden k3 ;)


Haha ik had ook naar dat afscheids concert gewild.
Leuk bandje! Leuke herinneringen aan.


JAAAAA OMG iemand die ze kent, ghehe.
Niemand die ik ken, kent OSL.. zo stom. Ik hou van hun. <3 Ze zijn zo leuk, en ze staan altijd zo enthousiast op het podium en die gitaren kunnen ze geen seconde stil laten hangen haha!


Haha ik ging in ehh 2010 bij hun albumrelease show. En toen had ik van te voren zoveel gedronken dat ik tijdens hun optreden kotsend op de stoep zat.
Ondankds dat had ik het enormmm naar mn zin.

Pegasus93
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 Feb 2015, 21:59

Re: concerten

Berichtdoor Pegasus93 » 15 Feb 2015, 22:51

Ik ben eigenlijk alleen nog maar naar een concert geweest van Ilse de Lange. Jaren terug.
Ik wil nog wel een keer naar The Script en misschien naar Ladies of Soul.

anoniempje1996
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 Feb 2015, 10:49

Re: concerten

Berichtdoor anoniempje1996 » 16 Feb 2015, 11:09

dejongcl schreef:mijn eerst volgende concert is op 26 Februari... Anouk in de Ziggo Dome.... Ontzettend veel zin in!

Oeh leuk ik ga ook! :D

Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: concerten

Berichtdoor dejongcl » 16 Feb 2015, 11:37

anoniempje1996 schreef:
dejongcl schreef:mijn eerst volgende concert is op 26 Februari... Anouk in de Ziggo Dome.... Ontzettend veel zin in!

Oeh leuk ik ga ook! :D


Heb je staan of zitplaatsen? Ik ga met wat vrienden en we hebben zitplekken... Word ook een dagje ouder he ;)
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

anoniempje1996
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 Feb 2015, 10:49

Re: concerten

Berichtdoor anoniempje1996 » 16 Feb 2015, 15:19

dejongcl schreef:
anoniempje1996 schreef:
dejongcl schreef:mijn eerst volgende concert is op 26 Februari... Anouk in de Ziggo Dome.... Ontzettend veel zin in!

Oeh leuk ik ga ook! :D


Heb je staan of zitplaatsen? Ik ga met wat vrienden en we hebben zitplekken... Word ook een dagje ouder he ;)


Ik ga ook met wat vriendinnen wij hebben staanplaatsen :D

Isabel
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 22:39
Locatie: Utrecht

Re: concerten

Berichtdoor Isabel » 16 Feb 2015, 20:07

Mijn volgende concerten zijn The Script 20 maart en Taylor Swift 21 juni.
Verder ben ik naar best veel concerten geweest, maar mijn favorieten waren Macklemore & Ryan Lewis en Colplay.

Rebecca
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:00

Re: concerten

Berichtdoor Rebecca » 21 Feb 2015, 22:41

Isabel schreef:Mijn volgende concerten zijn The Script 20 maart en Taylor Swift 21 juni.
Verder ben ik naar best veel concerten geweest, maar mijn favorieten waren Macklemore & Ryan Lewis en Colplay.

Ahhh gaaf, waar heb je Coldplay gezien? Ik heb ze in 2011 gezien op Pinkpop, ik was nooit echt een Coldplay fan, maar na die avond was ik echt spontaan fan, wat een helden.

Isabel
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 22:39
Locatie: Utrecht

Re: concerten

Berichtdoor Isabel » 22 Feb 2015, 15:47

Rebecca schreef:
Isabel schreef:Mijn volgende concerten zijn The Script 20 maart en Taylor Swift 21 juni.
Verder ben ik naar best veel concerten geweest, maar mijn favorieten waren Macklemore & Ryan Lewis en Colplay.

Ahhh gaaf, waar heb je Coldplay gezien? Ik heb ze in 2011 gezien op Pinkpop, ik was nooit echt een Coldplay fan, maar na die avond was ik echt spontaan fan, wat een helden.


In 2012 op het Malieveld in Den Haag. Ja ik vind het ook echt zo belangrijk dat een band goed live kan spelen. Coldplay was echt goed, Macklemore & Ryan Lewis ook en Ed Sheeran ook. Gewoon nog beter live dan op de plaat. Ik vind Pinkpop ook ontzettend leuk! Ik ben in 2013 en 2014 geweest, maar ik denk dat ik dit jaar niet ga, ik vind de aangekondigde artiesten niet zo fantastisch en kaartjes zijn vrij duur.

Rebecca
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:00

Re: concerten

Berichtdoor Rebecca » 09 Mar 2015, 17:16

Isabel schreef:
Rebecca schreef:
Isabel schreef:Mijn volgende concerten zijn The Script 20 maart en Taylor Swift 21 juni.
Verder ben ik naar best veel concerten geweest, maar mijn favorieten waren Macklemore & Ryan Lewis en Colplay.

Ahhh gaaf, waar heb je Coldplay gezien? Ik heb ze in 2011 gezien op Pinkpop, ik was nooit echt een Coldplay fan, maar na die avond was ik echt spontaan fan, wat een helden.


In 2012 op het Malieveld in Den Haag. Ja ik vind het ook echt zo belangrijk dat een band goed live kan spelen. Coldplay was echt goed, Macklemore & Ryan Lewis ook en Ed Sheeran ook. Gewoon nog beter live dan op de plaat. Ik vind Pinkpop ook ontzettend leuk! Ik ben in 2013 en 2014 geweest, maar ik denk dat ik dit jaar niet ga, ik vind de aangekondigde artiesten niet zo fantastisch en kaartjes zijn vrij duur.


Oh, in 2013 wilde ik ook zo graag, maar kon ik helaas niet, bleh. Ik wilde dit jaar heel graag kaartjes voor de zaterdag, maar helaas was het tè snel uitverkocht haha. Ed Sheeran zou ik ook graag nog een keer willen zien, toffe zanger! :)

Gebruikersavatar
Eline
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 Feb 2015, 11:28

Re: concerten

Berichtdoor Eline » 09 Mar 2015, 20:01

Ik ben naar een concert van The 1975 geweest, en voor de rest was het vooral festivals :) Dan heb ik het over Linkin Park, Artic Monkeys, James Blunt, Ellie Goulding... Deze zomer ga ik naar Werchter en dan zie ik The Script, Counting Crows en vooral MUSE :mrgreen:


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten

cron