Dromen

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Dromen

Berichtdoor memichelle » 06 Mar 2015, 21:33

Vraagje..

Hoe zijn jullie dromen?

Ik vind dat altijd zo bijzonder dat heel veel mensen op een andere manier dromen dan andere.
Mijn dromen zijn bijvoorbeeld altijd heel echt kwa alles wat ik mee maak. En dan bedoel ik kwa hoe het er uit ziet, hoort, ruikt, voelt. Tuurlijk maak ik wel onrealistische dingen mee bijv. dat ik kan vliegen haha, maar schijnbaar droomt niet iedereen zo realistisch als dat ik doe.
Ik voel ook echt fysieke pijn helaas in mijn droom, dus als bijv. een hond mij bijt dan doet dat ook gewoon echt pijn.
En ik kan vaak door een droom heel de dag het gevoel hebben van die droom.
Vannacht bijv. droomde ik dat ik met een heel mooi meisje aan het flirten was.. Was heel erg fijn, maar nu al heel de dag zo dubbel, want dat gevoel van die liefde heb ik nog, maar ik weet dat het niet echt is waardoor ik mij ook weer eenzaam, alleen en verdrietig voel.
Of als ik droom over iemand die ik ken en waar ik bijv. verliefd op ben geweest.. En ik droom dan dat ik een relatie met die gene krijg.. Dan ben ik zeker gewoon sowieso heel de dag weer verliefd! Zo raar is dat..
No day but today

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Dromen

Berichtdoor DANI » 06 Mar 2015, 22:31

Oh de meeste dromen zijn heerlijk!

Ik droom vaak over mn leven maar dan dingen die ik nig niet heb gedaan of dat alles iets anders verloopt.

Of ik heb dromen over dat ik een soort actieheld ben en dingen moet verslaan. Soms hunger games achtig. Die zijn vaak wel erg spannend maar ook wel gaaf.

En dan heb je natuurlijk nog nachtmerries enzo. Die verschillen wel vaak.

Ik droom wel vaak over Carice en/of Halina. Ugh.

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Dromen

Berichtdoor Wen90 » 06 Mar 2015, 23:10

Ik heb heel vaak onrealistische dromen die heel realistisch aanvoelen, ook echt met gevoelens enzo en dat blijft dan ook de hele dag hangen.. Sommige dromen kunnen ook een betekenis hebben! Best interessant, kan je zo op Google opzoeken en dan moet je de site van de grote beer hebben, hier staan de meeste verklaringen op.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Dromen

Berichtdoor memichelle » 07 Mar 2015, 11:50

Hahahaha Dani ik moet lachen om je Carice en Halina en dan Ugh xD Waarom ugh?? Vind je ze niets? Erg apart dan dat je over hen droomt!!
Enne zijn jullie nachtmerries ook altijd ongeveer het zelfde? Ofja met het zelfde thema?
Die van mij zijn namelijk altijd dat er oorlog is ofzo of ze moeten mij dood hebben.. Heb dat zeker 1x in de week.

Fijn om te horen dat jij er ook zo'n hele dag mee kan blijven zitten Wen en gevoelens droomt!
Maar die betekenissen kloppen vaak niet voor mij :-( Je moet het toch heel erg op jezelf betrekken vooral met mijn dromen en dan klopt zo'n algemene betekenis voor mij vaak niet helaas. Ik heb zelf ook een dromenboek, maar gebruik hem eigenlijk nooit meer.
No day but today

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Dromen

Berichtdoor DANI » 07 Mar 2015, 23:15

Hahah, nouuu kijk. Ik vind hun dus heel erg aantrekkelijk. Dus als ik dan over hun droom word ik altijd een beetje apart wakker als je begrijpt wat ik bedoel.

Vroeger had ik wel vaak een zelfde soort droom als ik koortst had. Heel raar. Het was dat ik dan de ruimte in ging. Klinkt heel raar nu maar t was toen echt eng.

Tegenwoordig heb ik nachtmerries die over van alles gaan. Ik ben erg bang voor vogels. Dus soms daar wel eens over. Echt niet leuk. Ben altijd blij als mn vriendin dan naast mij ligt.


Praten jullie ook wel is in je slaap?

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Dromen

Berichtdoor Wen90 » 08 Mar 2015, 10:28

Bij nachtmerries draai ik heel erg veel in mijn slaap, waardoor ik nog wel eens blauwe plekken heb.. Praten in mijn slaap doe ik niet. Een ex van mij praatte wel in zijn slaap, 1 nadeel hij was Iranees, dus hij praatte zowel Nederlands als Iranees in zijn slaap, oja en snurkte ook nog!

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Dromen

Berichtdoor memichelle » 08 Mar 2015, 11:44

Dani: Hahaha ja begrijp wat je bedoeld en ze zijn ook allebei sexy vind ik!
Nee ik praat zelde in mijn slaap... Echt zelde. Wel word ik soms wakker van mezelf omdat ik dan aan het huilen ben. Meestal zie ik dan een dier dood gaan ofzo.

Wen: Heftig van die blauwe plekken! En zo'n ex is echt niet fijn xD Ow wat lijkt mij dat erg om een relatie te hebben met iemand die snurkt... Ik zou de relatie moeten verbreken denk ik... Want ik wil samen slapen, maar ik kan dus echt niet slapen als iemand snurkt...
No day but today

Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: Dromen

Berichtdoor dejongcl » 08 Mar 2015, 21:51

Ik heb al weken dezelfde terugkerende droom. Het komt er op neer dat ik moet kiezen tussen 2 mensen die me dierbaar zijn. Ze hangen aan een een stukje touw en onder hun zijn allemaal spiesen. Ik heb de mogelijkheid om 1 iemand te redden en wie ik ook kies, de ene valt neer op te spiesen en de ander, die heb ik dan vast, maar daar verlies ik de grip op omdat ik de kracht niet heb om vast te houden, dus uiteindelijk verlies ik ze alle twee en vallen ze dus alle 2 dood neer.... Als dat gebeurt word ik wakker en je kan je voorstellen dat ik dan ook niet met een leuk gevoel wakker word. Ik heb alle opties al genomen in mijn droom, en elke keer gebeurt hetzelfde.


Ik zou er dus heel veel voor over hebben om te dromen over Carice of Halina ;)
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Dromen

Berichtdoor memichelle » 09 Mar 2015, 10:04

Ow wow gadver wat een vreselijke enge nare droom :(:s heb je in het echt ook het gevoel dat je tussen 2 mensen moet kiezen?

Ik heb ooit een terugkerende droom gehad... Werd achtervolgt door wolven en moest iederen keer kliffen over springen.. Maar de laatste was altijd te groot en dan viel ik er in en dan begon het weer opnieuw... Maar op een gegeven moment lukte het! En sinds toen gelukkig nooit meer die droom gehad. Al was deze lang niet zo eng als die van jou.. Maar toch hoop dat als het je een keer lukt die droom ook stopt!
No day but today

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Dromen

Berichtdoor DANI » 09 Mar 2015, 11:46

Mijn vriendin snurkt ook. Dus ik slaap ook altijd met oordopjes in en ik moet dr ook vaak aanstoten 's nachts zodat ze zich omdraait en niet meer snurkt.


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron