Sporten

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
wendy1987
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 18:07
Contact:

Sporten

Berichtdoor wendy1987 » 18 Mar 2015, 18:40

Hay!!

Ik heb eens even rond zitten neuzen, om tot de conclusie te komen dat er eigenlijk nog niet echt iets over het onderwerp sporten..
Ik doel voornamelijk op sporten in de sportschool, maar ook random sporten.
Wat doe je, en hoe vaak?

Ik kom ongeveer 4 keer in de week (Okeeee, afgelopen 3 weken even niet... ) in de sportschool..
Dat sixpack komt er namelijk niet vanzelf, jammer genoeg ;)
Heerlijk gewichten erbij pakken, trainen, muziek erbij.

Ik ben wel benieuwd of er hier meer meiden zijn die dit fanatiek doen? :)
Starting today, I need to forget what's gone. Appriciate what still remains and look forward to what's coming next!

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Sporten

Berichtdoor Lovecooking » 18 Mar 2015, 18:53

Ik ben echt a-sportief, ik heb d'r echt een hekel aan maar ik fiets wel veel (geen auto) en ik probeer minstens 2 keer per week te wandelen/hardlopen.. Ik vind mezelf best wel fit maar heel sportief ben ik niet haha.
Sportschool ben ik een keer of 4 geweest maar daar voel ik me echt niet op mijn gemak, allemaal van die sportieve types en dan moet ik daar tussen gaan staan :P

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Sporten

Berichtdoor memichelle » 18 Mar 2015, 19:17

Ik heb een ziekte waardoor mijn spieren niet sterker worden en mijn conditie niet beter kan worden. Door sporten gaat mijn conditie juist achteruit en mijn spieren worden zwakker.
Heb wel jaren paardgereden en zolang ik gewoon recreatief rijdt met lange beugels en niet te veel hoef ligt te rijden gaat dat nog wel, maar doe het maar zelde.
Verder heb ik jaren gedanst... Maar kwam door mijn ziekte nooit verder. Wist op dat moment nog niet dat ik die ziekte had, dus daarom begon ik steeds maar weer en weer, omdat het mijn passie was en ik niet wilde opgeven, maar kwam dus nooit verder dan beginners+ en had ik al op de musicalopleiding na 6 weken de waarschuwing dat mijn blessures over moesten zijn..
Dansen die ik heb gedaan: Klassiek Ballet, Modern, Jazz, Musical, Hiphop, Tap.
En bewegingslessen: Mime, Grond-barre, Pilatus, Yoga.
No day but today

Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: Sporten

Berichtdoor dejongcl » 18 Mar 2015, 22:46

Ik ben op hele jonge leeftijd begonnen met voetballen, dit heb ik bijna 16 jaar gedaan. Door een blessure aan mijn enkel, waarvoor ik bijna 2 jaar in een revalidatiecentrum heb gezeten is sporten helaas geen mogelijkheid meer voor mij. Echter kruipt het bloed waar het niet gaan kan en loop ik sinds 1.5 jaar ongeveer 2 keer in de week hard. Na een hardloopsessie loop ik ongeveer 2 dagen mank, maar ik heb het er voor over. Hardlopen geeft mij ontspanning en de mogelijkheid om mijn kop even helemaal leeg te maken. Heerlijk!!!
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

Gebruikersavatar
ZusVanRonja
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 Feb 2015, 01:33

Re: Sporten

Berichtdoor ZusVanRonja » 19 Mar 2015, 11:52

Rolstoelhockey! 1x in de week.

Voor mijn lijf heeft beweging weinig nut maar tussen mijn oren frist het er altijd lekker van op.
If people could hear what I'm thinking, I would be in a mental hospital.

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Sporten

Berichtdoor Felic » 19 Mar 2015, 12:17

Ik ging altijd 4x per week naar de sportschool.. Nu is dat inmiddels afgelopen tot 0x .. hmm.
Maar, ik ga regelmatig fietsen en voetballen (:
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Heidy
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 Mar 2015, 19:27

Re: Sporten

Berichtdoor Heidy » 19 Mar 2015, 13:59

Door een blessure aan mijn enkel, waarvoor ik bijna 2 jaar in een revalidatiecentrum heb gezeten is sporten helaas geen mogelijkheid meer voor mij
Wacht even, ik zie opeens je naam staan, ben jij DE de Jong?

Sportschool ben ik een keer of 4 geweest maar daar voel ik me echt niet op mijn gemak, allemaal van die sportieve types en dan moet ik daar tussen gaan staan :P
Dat heb ik nou ook in een sportschool en dat is dus ook de reden dat ik er niet meer kom. Voel me er nooit op me gemak en heerst een bepaalde cultuur waar ik me niet prettig bij voel.

Ik zelf heb gevoetbald en geef nu trainingen aan meisjes van ongeveer 13 jaar. Zelf loop ik zo nu en dan hard, maar echt regelmaat zit er niet in :lol:

Riri
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 19:08

Re: Sporten

Berichtdoor Riri » 19 Mar 2015, 15:23

Ik ben altijd al sportief geweest. En na de zwemles en een jaartje turnen voetbal ik al de rest van me leven. Ook op me opleiding heb ik veel gesport, alle sporten vond ik wel leuk, van judo, tot dansen en volleybal, allen turnen vind ik iets minder...
Jammer dat ik nu in me laatste jaar geen sporten meer heb.

Ik snap degene die zeggen dat ze de sportschool niet leuk vinden, maar daarin ligt t ook aan welke sportschool je gaat. Je hebt ook speciale alleen voor vrouwen. Maar ook met een andere manier van werken bijvoorbeeld Curves.
Dat zijn niet de standaard sportscholen met de bijbehorende sfeer.

Gebruikersavatar
wendy1987
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 18:07
Contact:

Re: Sporten

Berichtdoor wendy1987 » 19 Mar 2015, 16:29

Bij mij in de sportschool zijn ze allemaal echt heel vriendelijk. Heerst echt een hele fijne sfeer.
Dat scheelt natuurlijk ook al wel.
Daarbij, ik moet wel sporten voor mijn enkel, na een breuk in juni 2013 ben ik nog steeds bezig met beweeglijkheid en al die dingen.. Kan veel zelf in sportschool doen, dus ik "moet" ook wel een soort van..

Verder doe ik ook paardrijden.. Soms, ligt aan het weer en mijn zin en tijd.. Heb er 2 staan, dus probeer wel vaker te gaan.

Jeetje michelle, wat naar dat je dan niet zoveel kan.. Vooral omdat je dus wel heel veel gedaan hebt! Lijkt me best lastig..
Ik vind het al lastig om te accepteren dat ik minder kan..

Ik ben gewoon echt een sportief iemand.. Altijd bezig.. Of wandelen, of fietsen, of paardrijden, of in de tuin, of sporten.. Als ik maar iets kan doen, daar komt het eigenlijk op neer..
En dat mijn enkel het dan opgeeft, ja, daar moet ik nog even een weg in vinden... (Iets met eigenwijs) .....
Starting today, I need to forget what's gone. Appriciate what still remains and look forward to what's coming next!

Gebruikersavatar
ZusVanRonja
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 Feb 2015, 01:33

Re: Sporten

Berichtdoor ZusVanRonja » 19 Mar 2015, 16:45

memichelle schreef:Ik heb een ziekte waardoor mijn spieren niet sterker worden en mijn conditie niet beter kan worden. Door sporten gaat mijn conditie juist achteruit en mijn spieren worden zwakker.
Heb wel jaren paardgereden en zolang ik bladieblatelangequot...


Is elektrisch rolstoelhockey geen optie? Geen idee of je hockey überhaupt ziet zitten natuurlijk :P . Rolstoelhockey is een mix van ijshockey (de beuken en veldopbouw) en zaalhockey (het wordt binnen gespeeld).
If people could hear what I'm thinking, I would be in a mental hospital.


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten