Sporten

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: Sporten

Berichtdoor dejongcl » 19 Mar 2015, 22:04

Wacht even, ik zie opeens je naam staan, ben jij DE de Jong?


Hahahahaha. Ja, thats me (aannemend dat ik snap wat je bedoelt).
Ik ben erg op mn privacy gesteld, dus zou het hier graag bij willen laten en anders stuur me maar een privebericht.

Je hebt ook speciale alleen voor vrouwen. Maar ook met een andere manier van werken bijvoorbeeld Curves.
Dat zijn niet de standaard sportscholen met de bijbehorende sfeer.

Ja dat klopt! Die sportscholen hebben een hele andere sfeer en zijn wel heel erg leuk. Helaas heb je lang niet in elke stad/dorp een sportschool alleen voor vrouwen.
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

Gebruikersavatar
EvilQueen
Berichten: 141
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:21

Re: Sporten

Berichtdoor EvilQueen » 20 Mar 2015, 05:36

Ik heb altijd fanatiek (ik doe alles fanatiek...lol) aan handbal gedaan. Vervolgens op hockey overgestapt. Daarna begonnen met "Rennen met Evy". Sportschoolabonnementen afgesloten en niet gegaan....Nu zover dat we aan het kijken zijn naar een crosstrainer voor thuis... :mrgreen:
"Evil isn't born, it's made" (Once Upon a Time)

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Sporten

Berichtdoor Wen90 » 20 Mar 2015, 09:33

Ik heb tot mijn 9e heel erg veel gedanst, vanaf mijn 9e ben ik gaan synchroonzwemmen en ben ik op een vrij hoog niveau gekomen en was ik aan het trainen voor Nederlandse en Europese kampioenschappen, maar toen kreeg ik een zweepslag in mijn kuit toen ik 15 was en moest ik stoppen. Daarna een paar jaar tussen verschillende sporten gezworven en uiteindelijk weer gaan dansen en ritmisch gym gaan doen op mijn 18e. Vanaf mijn 22e les gaan geven in ritmisch gym als hulpjuf en dit jaar met sporten en lesgegeven gestopt door mijn opleiding, heb het gewoon te druk.
Deze sporten heb ik gedaan: turnen, jazzdans, jujitu, synchroonzwemmen, fitness, musical, ritmisch gym en funkjazz

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Sporten

Berichtdoor memichelle » 20 Mar 2015, 10:56

Ja heb helaas veel moeten opgeven. Zelfs mijn carriere die net op gang kwam.
Lief dat je mee denkt zusvanRonja! Maar ik trek het momenteel niet om iedere week zo'n verplichting te hebben. Anders zou ik ergens Yoga gaan zoeken of toch weer gaan zingen.
No day but today

Kimmo87
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 Apr 2015, 16:20

Re: Sporten

Berichtdoor Kimmo87 » 10 Apr 2015, 14:13

Ik heb voornamelijk vechtsporten beoefend.
Begonnen met karate daarna jiu jitsu - tijdje niets - kick boksen (ben daarmee gestopt omdat ik niet veel zie zonder een bril).
En nu tai chi.

Gebruikersavatar
Suzanne
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 Okt 2015, 08:21

Re: Sporten

Berichtdoor Suzanne » 14 Nov 2015, 19:48

ik ben 11 dus naar de sportschool gaat niet. haha maar ik zit op paardrijden en zat op voetbal maar ik heb een blessure ana mijn knie al een half jaar en moest er vanaf. maar verder ben ik vind ik zelf best wel sportief :D

kusssmerel
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 Okt 2015, 19:01

Re: Sporten

Berichtdoor kusssmerel » 06 Dec 2015, 11:47

Ik fiets elke dag heen en terug naar school :shock:

kusssmerel
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 Okt 2015, 19:01

Re: Sporten

Berichtdoor kusssmerel » 06 Dec 2015, 11:48

Suzanne schreef:ik ben 11 dus naar de sportschool gaat niet. haha maar ik zit op paardrijden en zat op voetbal maar ik heb een blessure ana mijn knie al een half jaar en moest er vanaf. maar verder ben ik vind ik zelf best wel sportief :D




Ik ben 12 en ik sport ook niet maar elke dag naar school 12 km heen en terug is toch ook sporten :lol: :lol: :lol:


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten

cron