Dromen

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Dromen

Berichtdoor Wen90 » 09 Mar 2015, 20:18

jakkes wat een nare dromen! Zo heb ik een hele tijd de droom gehad dat ik achtervolgd werd door mannen, die kregen mij te pakken en zorgden ervoor dat ik bewusteloos raakte. Vervolgens kwam ik weer bij en lag ik vast gebonden en deden ze allemaal nare dingen met mij. Gelukkig heb ik nu geen last meer van die droom, maar ik weet ook niet precies wanneer die gestopt is..

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Dromen

Berichtdoor Lovecooking » 10 Mar 2015, 18:40

Ik droom niet zo heel vaak, althans het schijnt dat je ze dan niet onthoud haha, maargoed áls ik dan een keer droom dan droom ik vrijwel hetzelfde. Of ik krijg een kindje óf ik moet een uur vantevoren nog een of andere project inleveren voor school wat me nooit lukt natuurlijk :P Verder denk ik ook niet zoveel over dromen.. Ik denk wel dat als je ergens heel erg mee bezig bent dat je er dan sneller over droomt maar ik geloof niet echt in betekenissen ofzo.

Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: Dromen

Berichtdoor dejongcl » 10 Mar 2015, 23:31

heb je in het echt ook het gevoel dat je tussen 2 mensen moet kiezen?


Nee in het echte leven hoef ik niet te kiezen tussen 2 mensen... Ik denk ook niet dat het met die 2 personen te maken heeft waar ik over droom, denk meer dat het is met de gevoelens en dan voornamelijk de tweestrijd is die het met zich meebrengt. Ik heb geen idee maar het gaat vanzelf wel weer over ;)
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

Gebruikersavatar
suus
Berichten: 72
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 15:47
Locatie: steenwijk

Re: Dromen

Berichtdoor suus » 22 Mar 2015, 09:02

dejongcl schreef:
heb je in het echt ook het gevoel dat je tussen 2 mensen moet kiezen?


Nee in het echte leven hoef ik niet te kiezen tussen 2 mensen... Ik denk ook niet dat het met die 2 personen te maken heeft waar ik over droom, denk meer dat het is met de gevoelens en dan voornamelijk de tweestrijd is die het met zich meebrengt. Ik heb geen idee maar het gaat vanzelf wel weer over ;)


Hoe is het met je dromen? ????
Denk niet in problemen maar in oplossingen! :D

Gebruikersavatar
dejongcl
Berichten: 116
Lid geworden op: 03 Feb 2015, 11:50

Re: Dromen

Berichtdoor dejongcl » 22 Mar 2015, 21:21

Hoe is het met je dromen? ???


Ik heb ze nog steeds helaas.....
Once in awhile, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Dromen

Berichtdoor memichelle » 23 Mar 2015, 11:59

Ik droom heeeeeeel vaak dat ik verhuis... Dus ik dacht.. Ik verbouw gewoon mijn kamer! Is het toch iets anders en meer zoals ik het echt wil, meer huiselijker met een bankje en salon tafel op mijn kamer... Dus eindelijk klaar daarmee :D Jeeeeej!
Heb ik toch weer gedroomd helaas dat ik verhuisde hehe...
No day but today

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Dromen

Berichtdoor Wen90 » 24 Mar 2015, 20:19

memichelle schreef:Ik droom heeeeeeel vaak dat ik verhuis... Dus ik dacht.. Ik verbouw gewoon mijn kamer! Is het toch iets anders en meer zoals ik het echt wil, meer huiselijker met een bankje en salon tafel op mijn kamer... Dus eindelijk klaar daarmee :D Jeeeeej!
Heb ik toch weer gedroomd helaas dat ik verhuisde hehe...


Ik heb het voor je opgezocht op internet, als je droomt dat je gaat verhuizen kan dit ook betekenen dat er een belangrijke verandering aankomt in je leven.

Gebruikersavatar
memichelle
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Feb 2015, 20:49
Locatie: Eindhoven
Contact:

Re: Dromen

Berichtdoor memichelle » 25 Mar 2015, 11:19

Ja dat bedoel ik dat dat soort dingen dus niet gelden voor mij :p
Ik droom dit namelijk al jaren :-)
No day but today

rainbowcabello
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 Mei 2015, 14:57

Re: Dromen

Berichtdoor rainbowcabello » 17 Mei 2015, 15:04

Ik "dagdroom" meer dan dat ik doe als ik daadwerkelijk slaap. Ik fantaseer dan veel over de toekomst ( baan,huis,huidieren etc) en over wat voor dingen er zouden kunnen gaan gebeuren.

Gebruikersavatar
Wen90
Berichten: 167
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:55

Re: Dromen

Berichtdoor Wen90 » 23 Mei 2015, 05:34

Pff... Had net zo'n enge droom! Ik droomde dat ik vermoord werd met een mes en ik voelde de pijn ook gewoon echt en proefde het bloed enzo.. Echt mega eng!


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten