Ideeen.

Hier vind je een korte uitleg over de werking van dit forum inclusief onze forumregels. Mocht er iets niet werken, meld het dan even hier.
Gebruikersavatar
Semicolon
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 Mar 2015, 16:22

Re: Ideeen.

Berichtdoor Semicolon » 01 Apr 2015, 16:49

Misschien al eens voorgesteld, misschien te veel werk, maar is het een optie om een chat te maken? Deze hoeft niet 24/7 bereikbaar te zijn, maar kan bijvoorbeeld alleen op zondagavond open?

Felic
Berichten: 220
Lid geworden op: 14 Feb 2015, 16:21

Re: Ideeen.

Berichtdoor Felic » 05 Apr 2015, 13:44

Poll kunnen aanmaken zou wel handig zijn voor meeting.. kan je snel zien hoeveel mensen er waar een meeting willen etc, ik heb het overzicht namelijk al een tijdje terug verloren :D

Chat vind ik ook een leuk idee, kost alleen voor Scarlet&Joyce wel weer tijd.. of ze moeten er van uit gaan dat wij ons normaal gedragen en z'n filter er op zetten..
I don't understand why people think that having a gay child means they failed as a parent.
Disowning your child means you failed as a parent.

Gebruikersavatar
ikvrouwvanjou
Site Beheer
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 Jan 2015, 15:56

Re: Ideeen.

Berichtdoor ikvrouwvanjou » 17 Apr 2015, 00:03

Hi! :haaaai:

We zullen even kijken naar de Poll optie :)
Met chat hebben we wel wat ervaring en dat vraagt helaas vaak om heel veel moderatie, waarvoor we op dit moment nog geen tijd hebben. In de toekomst zou dit evt een optie zijn.
Zijn er btw specifieke topics die jullie liever 'gesloten' (dat je eerst moet inloggen) zouden zien?

Liefs, Joyce

Gebruikersavatar
Astrid
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 Apr 2015, 13:02

Re: Ideeen.

Berichtdoor Astrid » 19 Apr 2015, 13:44

Ik heb me hier vandaag aangemeld, maar als het forum gesloten/afgeschermd zou zijn geweest had ik dit al veel eerder gedaan. Niet dat ik me schaam voor mijn geaardheid, maar het is toch wel iets vrij persoonlijks dus ik vind dit dan toch wel een drempel. Op andere fora worden persoonlijke onderwerpen ook vaak afgeschermd. En ik snap dat jullie het forum open willen laten, maar ik denk dat mensen die zich graag willen aanmelden dat echt wel doen ook al zijn sommige dingen afgeschermd! Nja goed, het is verder jullie besluit natuurlijk :D

En welke topics, ik denk dan dat het hele gedeelte seksualiteit afschermen logisch zou zijn.

Gebruikersavatar
Katja
Berichten: 33
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:50
Contact:

Re: Ideeen.

Berichtdoor Katja » 26 Apr 2015, 18:14

Ik zou het ook prettig vinden als topics over seks (het grote seks topic) alleen toegankelijk is als je ingelogd bent. Ik wist nog niet dat dat niet zo was, en zou het niet zo fijn vinden als mijn seksuele ervaring met mijn ex voor hem makkelijk te vinden is ;).

Gebruikersavatar
ikvrouwvanjou
Site Beheer
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 Jan 2015, 15:56

Re: Ideeen.

Berichtdoor ikvrouwvanjou » 01 Mei 2015, 02:29

Hey ladies :haaaai:

Op veler verzoek hebben we het hele forum gedeelte 'Seksualiteit' gesloten gemaakt en enkel leesbaar voor geregistreerde leden. Idem voor het voorstel topic. We hopen dat dit wat meer schrijf vrijheid geeft :yourock:

Het plaatsen van polls is inmiddels ook mogelijk.

Liefs, Scarlet & Joyce
:ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Katja
Berichten: 33
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 15:50
Contact:

Re: Ideeen.

Berichtdoor Katja » 01 Mei 2015, 22:55

Super fijn! Hoef ik me geen zorgen meer te maken om wat mijn ex kan lezen, haha.

Breggie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 Mar 2017, 22:13

Re: Ideeen.

Berichtdoor Breggie » 07 Apr 2017, 14:18

Hoi hoi,

De videos en blogs zijn echt super tof om te lezen. Ik heb misschien een leuke tip voor jullie om misschien meer lezers op de site te krijgen. Omdat ik telkens vergeet om op jullie site te kijken leek het mij een leuk idee als er een "ik vrouw van jou app" gelanceerd zou worden. Zo kun je pus-berichten sturen via de app zodra er een nieuwe blog is geplaatst. Zo is dus de site van ikvrouwvanjou ook gemakkelijker toegankelijk via een telefoon of tablet.
Ik zou hierdoor in ieder geval vaker (en gemakkelijker) de site bezoeken.

Veel lieve groetjes


Bregje

Gigi
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 Mar 2017, 18:25

Re: Ideeen.

Berichtdoor Gigi » 08 Mei 2017, 08:52

Wat vinden jullie van een dagboekhoekje? Daar kan iedereen z'n dagelijkse ding in kwijt waarop anderen kunnen reageren. Zo heb je denk ik ook meer interactie.


Terug naar “Over dit forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron