Misschien een chatgroep?

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
Justxm
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 Apr 2015, 16:32

Misschien een chatgroep?

Berichtdoor Justxm » 02 Jun 2015, 19:16

Hallo Allemaal,

Ik zat te denken is het niet leuk om een chatgroep te doen, omdat zelf vind ik best wel jammer dat je niet meteen echt contact
heb en moet wachten tot dat iemand terug heeft gereageerd en dat je zelf kan beslissen als je met iemand een op een contact wilt.
ik bedoel een chatgroep naast de forum, want de forum is wel leuk alleen voor gewoon te kletsen als je ff geen zin in school heb of zin heb om met iemand te praten lijkt me het een best leuk idee..

Wat vinden jullie?

En zo ja weet iemand dan ook hoe je zoon chatgroep maakt, ik heb er zelf namelijk niet heel veel verstand van hihi
Laatst gewijzigd door Justxm op 03 Jun 2015, 15:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Meet het leven niet af aan hoe vaak we ademhalen, maar aan de momenten dat we ademloos zijn.

Gebruikersavatar
ZusVanRonja
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 Feb 2015, 01:33

Re: Misschien een chatgroep?

Berichtdoor ZusVanRonja » 02 Jun 2015, 20:32

Leuk idee!
If people could hear what I'm thinking, I would be in a mental hospital.

Gebruikersavatar
Marron
Berichten: 60
Lid geworden op: 05 Feb 2015, 08:39
Locatie: Oss

Re: Misschien een chatgroep?

Berichtdoor Marron » 02 Jun 2015, 22:17

Een leuk idee!!
Xx marron

Curlygirl
Berichten: 127
Lid geworden op: 03 Mei 2015, 14:47

Re: Misschien een chatgroep?

Berichtdoor Curlygirl » 02 Jun 2015, 23:00

Leuk! Ik ben voor!

Gebruikersavatar
Carolinaa
Berichten: 122
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 16:41
Locatie: Groningen

Re: Misschien een chatgroep?

Berichtdoor Carolinaa » 03 Jun 2015, 18:26

Inderdaad een leuk idee! :idea:

Volgens mij kun je via tinychat.com een chatgroep maken en dan de link delen. Je hebt dan elke keer een andere link dus dan zou je bijvoorbeeld een tijd kunnen afspreken en dan de link delen. Je hebt dan ook geen inlog nodig maar kunt gewoon een gebruikersnaam voor die chatsessie invullen. Hoe het zit met helemaal een eigen vaste chatgroep maken weet ik ook niet haha. :roll:

Gebruikersavatar
Justxm
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 Apr 2015, 16:32

Re: Misschien een chatgroep?

Berichtdoor Justxm » 09 Jun 2015, 16:50

Willen jullie een geregristreerde chatgroep of zoals tiny chat dat je elke keer een nieuwe aan moet vragen?

En weet toevallig hoe je zoon groep aanmaakt die me daarbij kunt helpen, en als er genoeg meiden het leuk vinden denk ik dat we dit binnenkort maar moeten toepassen?;)
Meet het leven niet af aan hoe vaak we ademhalen, maar aan de momenten dat we ademloos zijn.

Gebruikersavatar
Carolinaa
Berichten: 122
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 16:41
Locatie: Groningen

Re: Misschien een chatgroep?

Berichtdoor Carolinaa » 13 Jun 2015, 22:24

Ik vind het prima om elke keer een link te delen. Dat scheelt ook spam denk ik. Anders moet je het blijven onderhouden. Elke keer een nieuwe link is dan wat minder gebonden?


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten

cron