Tatoeages en piercings

Bespreek hier alles wat je maken heeft met make-up, lichaamsverzorging en meer.
Gebruikersavatar
Britt
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 12:22
Locatie: Vriezenveen

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Britt » 28 Mei 2015, 12:49

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

meid84
Berichten: 53
Lid geworden op: 05 Jul 2015, 16:02

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor meid84 » 06 Jul 2015, 21:09

zeker heb er 1 en wil ook al een tweede het liefst mijn hele armen vol, ik hou ervan :D

Noah
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 Jul 2015, 16:59

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Noah » 26 Jul 2015, 19:54

Ik heb geen van beiden. Ik vind het echter allebei wel heel gaaf. Ik wil sowieso nog graag een keer een helixpiercing (of een andere, want ik vind alle oorpiercings over het algemeen wel tof) in m'n oor, maar ik ben een beetje te bang om dat te laten doen. Hahaha.

Norah
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 Jul 2015, 23:24
Locatie: Gelderland

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Norah » 26 Jul 2015, 20:13

Noah schreef:Ik heb geen van beiden. Ik vind het echter allebei wel heel gaaf. Ik wil sowieso nog graag een keer een helixpiercing (of een andere, want ik vind alle oorpiercings over het algemeen wel tof) in m'n oor, maar ik ben een beetje te bang om dat te laten doen. Hahaha.

Ik heb een helix en ik vond het geen pijn doen hoor :-)

Noah
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 Jul 2015, 16:59

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Noah » 26 Jul 2015, 21:28

Norah schreef:
Noah schreef:Ik heb geen van beiden. Ik vind het echter allebei wel heel gaaf. Ik wil sowieso nog graag een keer een helixpiercing (of een andere, want ik vind alle oorpiercings over het algemeen wel tof) in m'n oor, maar ik ben een beetje te bang om dat te laten doen. Hahaha.

Ik heb een helix en ik vond het geen pijn doen hoor :-)


Hahaha, dankjewel :)

Gebruikersavatar
Nadjea
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 Jul 2015, 12:40
Locatie: Zuid-Holland
Contact:

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Nadjea » 26 Jul 2015, 22:04

Ik heb al sinds ik klein ben gewoon gaatjes en liet ook vrij vroeg mijn tweede gaatjes schieten.

Sinds kort heb ik alleen wel twee helix piercings laten zetten en drie weken geleden zelfs een septum! Eindelijk! Ik was al die tijd zo bang. Toch deed het vrijwel geen pijn en ben ik onwijs blij met het resultaat!
De enige twee mannen waar ik altijd voor zal blijven vallen zijn mijn katten.

http://onverwoestbaar.tumblr.com
https://instagram.com/nnadjea/

Gebruikersavatar
Tirza
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 Aug 2015, 21:39

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Tirza » 11 Aug 2015, 13:55

Ik heb een tatoeages, genaamd in Engels een semicolon, oftewel een puntkomma. Deze heb ik genomen omdat ik 2011 zelfmoord wou plegen nadat een docent op school mij voor schut had gezet middels mijn privésituatie. Ik wou hierdoor niet meer naar school en vond toen zelfs dat de wereld en verder leven geen zin meer had. Ik ben toen een tijdje ook niet naar school geweest. Maar daardoor ben ik wel weerbaarder en zelfverzekerder geworden. Ik heb soms ook wel mijn slechte momenten en val ik weer terug naar die periode maar dan kijk ik naar de tatoeage op mijn linkerpols en dan denk ik aan de quote die voor mij veel betekend: a semicolon is used when a sentence could have been ended but it wasn't. Hier haal ik veel inspiratie uit en nu heb ik min of meer weer zin om te leven. Ik heb ook gewoon twee gaatjes, een in elk oor, sinds ik een klein meisje was.
semi.JPG
semi.JPG (20.99 KiB) 12158 keer bekeken
; A semicolon is used when a sentence could have been ended but it wasn't

Gebruikersavatar
Suzanne
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 Okt 2015, 08:21

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Suzanne » 15 Nov 2015, 16:38

ik ben 11 dus te jong voor tattoos haha. maar ik heb oorbellen en wil graag een helix piercing en dubbele gaatjes. en als ik ouder ben 19 jaar ofz wil ik wel heel graag een tattoo. (:

Ananassap
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 Jan 2016, 23:33

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Ananassap » 18 Feb 2016, 23:34

Hoi,

Ik heb een aantal piercings. Ik heb in beide oren sowieso twee gaatjes laten schieten. Dan heb ik in mijn rechter oor nog een traguspiercing. In mijn Linkeroor heb ik een helixpiercing. Verder heb ik nog een neuspiercing.

Ik wil ook graag tattoo's. ben nu steeds aan het kijken naar een sleeve, dit vind ik toch wel heel vet eruit zien. Zou nog niet weten wat er allemaal op moet komen te staan maar daar heb ik ook nog even tijd voor om over te denken. Moet hier namelijk nog wel een aantal jaartjes voor sparen..
you're amazing, just the way you are |

Gebruikersavatar
Michelle
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 Nov 2015, 17:15

Re: Tatoeages en piercings

Berichtdoor Michelle » 26 Mar 2016, 14:27

Ik heb de normale oorbellen, en helix.
Verder heb ik 5 tattoos, waarvan 1 sleeve :ikvrouwvanjou:
Vind tattoos echt geweldig :D
"De enige man die mij blij kan maken.. Gaston van de postcode loterij met een cheque van 10 miljoen.. :haaaai: "


Terug naar “Beauty”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron