Activiteit op het forum

Hier vind je een korte uitleg over de werking van dit forum inclusief onze forumregels. Mocht er iets niet werken, meld het dan even hier.
Gebruikersavatar
nicol
Berichten: 172
Lid geworden op: 04 Feb 2016, 13:09

Activiteit op het forum

Berichtdoor nicol » 06 Apr 2016, 23:19

Hallo allemaal,
Nou ben ik nog niet zolang hier actief, maar ik heb wel gemerkt dat er niet zoveel activiteit Is het op forum.
Misschien omdat niet iedereen de weg naar het forum weet te vinden, of omdat iedereen vandaag de dag op sociale media zit, maar het voordeel van het forum Is dat je hier een stuk anoniemer bent dan op social media.

Maar heeft iemand ideeën om het hier weer wat actiever te maken?

Gebruikersavatar
Lauraa
Berichten: 129
Lid geworden op: 28 Dec 2015, 15:23

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor Lauraa » 07 Apr 2016, 13:53

Een meeting organiseren zodat iedereen elkaar wat beter leert kennen?
Meer gangbare topics?
Happiness is the only thing worth fighting for!

Gebruikersavatar
evamarije
Berichten: 41
Lid geworden op: 12 Okt 2015, 14:46

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor evamarije » 07 Apr 2016, 16:27

Ik heb hetzelfde gemerkt! Ik denk dat het een soort kettingreactie is, er worden weinig nieuwe berichtjes geplaatst waardoor er minder mensen op het forum kijken en er nog minder berichtjes worden geplaatst, enzovoort....

Ik weet niet zo goed wat we eraan kunnen doen, behalve zelf veel plaatsen ;)

Twinkel
Berichten: 405
Lid geworden op: 04 Mar 2015, 15:29

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor Twinkel » 08 Apr 2016, 23:30

ik moet zeggen dat ondanks dat het hier niet super druk is het hier nu toch ineens actiever is dan het lange tijd geweest is.
ik denk dat deze activiteit ook zeker anderen kan aansteken om mee te posten.
Leden zijn er in ieder geval voldoende, genoeg mensen die het forum weten te vinden dus als wij actieve bijdragen blijven geven denk ik dat er vanzelf steeds meer aanhaken. :)
''Jouw weg zal ontstaan waar jij loopt"

Gebruikersavatar
ikvrouwvanjou
Site Beheer
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 Jan 2015, 15:56

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor ikvrouwvanjou » 09 Apr 2016, 20:45

Hey lady's,

Goed om te lezen dat jullie meer activiteit willen! Kunnen wij daar ook iets in doen?

Liefs,
Joyce :haaaai:

loser
Berichten: 198
Lid geworden op: 08 Nov 2015, 19:22

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor loser » 09 Apr 2016, 21:18

Wat ik merk is dat de groep van gebruikers nogal uiteenloopt. Dat kan op elk forum zo zijn, maar vooral bij deze thema's is het van belang je een beetje veilig en begrepen te voelen. Het zou mij helpen als er een scheiding was wat leeftijd betreft. Niet dat het dan verboden is te posten in de andere groep, maar dan weet je direct waar je wel "past" en waar wat minder. Nu is het nogal zoeken.

Dan zou een onderscheid <25 en > 25 al voldoen, denk ik. Of je zou iets moeten doen 10-18, 18-25 en 25 plus. Of nog anders. Dan vind je sneller aansluiting denk ik en dat kan er voor zorgen dat men meer post.

Gebruikersavatar
June
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 Jul 2015, 20:47

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor June » 12 Apr 2016, 21:20

Leeftijd is één ding, maar ik denk dat er genoeg 18-minners zijn die meer ervaring hebben en beter en makkelijker hun weg vinden qua relaties en uitgaan dan ik op mijn 27e. Wat dat betreft brengt de huidige indeling daar wel een goede scheiding in, denk ik...

Gebruikersavatar
nicol
Berichten: 172
Lid geworden op: 04 Feb 2016, 13:09

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor nicol » 13 Apr 2016, 12:16

evamarije schreef:Ik heb hetzelfde gemerkt! Ik denk dat het een soort kettingreactie is, er worden weinig nieuwe berichtjes geplaatst waardoor er minder mensen op het forum kijken en er nog minder berichtjes worden geplaatst, enzovoort....

Ik weet niet zo goed wat we eraan kunnen doen, behalve zelf veel plaatsen ;)


Ik denk als we met zijn allen weer meer gaan plaatsen en reageren dan keren we de kettingreactie misschien om van minder naar meer meer en meer.

loser
Berichten: 198
Lid geworden op: 08 Nov 2015, 19:22

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor loser » 13 Apr 2016, 20:11

June schreef:Leeftijd is één ding, maar ik denk dat er genoeg 18-minners zijn die meer ervaring hebben en beter en makkelijker hun weg vinden qua relaties en uitgaan dan ik op mijn 27e. Wat dat betreft brengt de huidige indeling daar wel een goede scheiding in, denk ik...


Wat is dan de huidige indeling? Daarbij komt dat ik niet zie wat dat verandert aan mijn "voorstel".

Gebruikersavatar
June
Berichten: 53
Lid geworden op: 12 Jul 2015, 20:47

Re: Activiteit op het forum

Berichtdoor June » 13 Apr 2016, 23:45

Een deel over coming-out, een deel over relaties, over ouderschap, over gelijk gestemden leren kennen, ... Omdat je bij een indeling in leeftijd het probleem hebt dat niet iedereen op z'n 18e uit de kast is of op z'n 25e tonnen ervaring heeft met daten en relaties. Maar goed, dat is zoals ik het voel en niet noodzakelijk voor iedereen dé manier.


Terug naar “Over dit forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten