Wat doe jij vandaag?

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor Lovecooking » 07 Feb 2015, 17:15

Succes Nona :)

Vier uur lang autorijles gehad.. Nu moe van al dat opletten haha. Vanavond denk ik gewoon thuis blijven en een film opzetten haha.

Nona
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 Feb 2015, 14:01

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor Nona » 07 Feb 2015, 17:50

Dankjewel lovecooking!

Vier uur rijles, dat is veel :o volg je een spoedcursus? Succes :)
In the end, we only regret the chances we didn't take, the relationships we were too afraid to have and the decisions we waited too long to make...

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor Lovecooking » 07 Feb 2015, 18:11

Ja vier uur was echt lang! Ik volg geen spoedcursus maar bij mijn rijschool moet je eerst een zogenaamde moduledag volgen om het sturen en schakelen onder de knie te krijgen.. Dinsdag begin ik m'n normale rijlessen van anderhalf uur ;) Sturen ging opzich wel maar dat schakelen, die man begon al over een automaat maar ik ga echt niet meteen opgeven met schakelen!

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor DANI » 07 Feb 2015, 18:29

Lovecooking schreef:Ja vier uur was echt lang! Ik volg geen spoedcursus maar bij mijn rijschool moet je eerst een zogenaamde moduledag volgen om het sturen en schakelen onder de knie te krijgen.. Dinsdag begin ik m'n normale rijlessen van anderhalf uur ;) Sturen ging opzich wel maar dat schakelen, die man begon al over een automaat maar ik ga echt niet meteen opgeven met schakelen!


In het begin vond ik schakelen ook heel lastig! Maar je moet het gewoon even onder de knie krijgen. Komt vast wel goed!
En anders, er komen steeds meer auto's met automaten! Maar laten we daar niet van uit gaan haha. ;)

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor Lovecooking » 07 Feb 2015, 19:28

Ah ok, ik ben niet de enige dus die het in het begin lastig vind.. Die man deed net of iedereen een natuurtalent is :| Maar we gaan d'r dinsdag weer tegenaan, met een andere instructeur :) haha.

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor DANI » 07 Feb 2015, 19:49

Lovecooking schreef:Ah ok, ik ben niet de enige dus die het in het begin lastig vind.. Die man deed net of iedereen een natuurtalent is :| Maar we gaan d'r dinsdag weer tegenaan, met een andere instructeur :) haha.

Ik had ook na een tijdje een andere instructrice. Nja eerst had ik een man. En we hadden niet echt een klik. Dus ik had nooit zin enzo.
En toen wilde ik iemand anders, en toen kreeg ik vrouw. En toen ging t allemaal veel beter enzo. :D

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor Lovecooking » 07 Feb 2015, 19:56

Oh ok, gelukkig! Ze zeiden al dat de klik met de instructeur heel belangrijk is idd. Dus als het niet klikt vraag ik een ander maar mijn broertje heeft deze ook en is heel tevreden dus ik heb d'r wel vertrouwen in :P

Gebruikersavatar
DANI
Berichten: 402
Lid geworden op: 31 Jan 2015, 18:54
Locatie: W'town
Contact:

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor DANI » 08 Feb 2015, 15:47

Ohh, ik verveel me altijd zo op Zondag, nou altijd is overdreven, wel vaak. Ik heb alles gedaan wat ik moet doen. Mn tas gepakt voor als ik naar mn vriendin ga. Blabla. Moet alleen straks nog douchen en daarna ga ik weg.

Saai zeg!

Genieten jullie van je zondag?

Gebruikersavatar
Ronja
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 Feb 2015, 15:46

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor Ronja » 10 Feb 2015, 18:44

Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald!
Life is short, eat dessert first :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lovecooking
Berichten: 215
Lid geworden op: 02 Feb 2015, 20:20

Re: Wat doe jij vandaag?

Berichtdoor Lovecooking » 10 Feb 2015, 19:15

Gefeliciteerd Ronja!! :)
Ik had vandaag weer rijles.. Drama in het begin maar na een uurtje ging het wel..haha


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

cron