Vakantie plannen

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
kusssmerel
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 Okt 2015, 19:01

Vakantie plannen

Berichtdoor kusssmerel » 27 Jul 2016, 22:01

Hey allemaal! :)

Aangezien dit er nog niet was, leek het me wel leuk om te horen wat jullie vakantie plannen zijn voor 2016! Ik ga niet op vakantie, wel ga ik een dagje naar de Efteling en spreek ik vaak af met mijn vriendinnen. Met warm weer zwemmen en zonnen, en als het wat minder lekker weer is naar de bioscoop. Chilll! :ikvrouwvanjou:

Wat gaan jullie doen in de vakantie? :haaaai:

Groetjesss Merel! x

Gebruikersavatar
ikvrouwvanjou
Site Beheer
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 Jan 2015, 15:56

Re: Vakantie plannen

Berichtdoor ikvrouwvanjou » 30 Jul 2016, 14:52

Wij zijn naar Sardinië geweest, was leuk! Binnenkort willen we nog een paar daagjes naar Limburg gaan.
Hoe komt het dat jij niet op vakantie gaat Merel?
Ben benieuwd naar andere plannen!

kusssmerel
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 Okt 2015, 19:01

Re: Vakantie plannen

Berichtdoor kusssmerel » 04 Aug 2016, 12:38

ikvrouwvanjou schreef:Wij zijn naar Sardinië geweest, was leuk! Binnenkort willen we nog een paar daagjes naar Limburg gaan.
Hoe komt het dat jij niet op vakantie gaat Merel?
Ben benieuwd naar andere plannen!


Ik heb twee broertjes, een van 3 en van 10... We kunnen nooit ver weg gaan, want dat is voor de kleinste te lang in de auto zitten. We zijn ook niet zo heel erg lang geleden verhuisd en er moet nog erg veel aan het huis gebeuren wat mijn ouders graag willen af maken. Ik vind het ontzettend jammer, dan maar gewoon dagjes weg! :(

Gebruikersavatar
Maeve
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 Mei 2015, 16:46
Locatie: Tilburg
Contact:

Re: Vakantie plannen

Berichtdoor Maeve » 06 Aug 2016, 18:32

Geen plannen om op vakantie te gaan. Dit ivm geldgebrek en ook tijdgebrek denk ik.
Afbeelding

Linne
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 Mei 2016, 21:15

Re: Vakantie plannen

Berichtdoor Linne » 08 Aug 2016, 20:56

Ik ga niet op vakantie. Heb mijn vakantiegeld dit jaar gebruikt om mijn grootste droom te laten uitkomen: ik wil al sinds ik 11 was een Maine Coon (kat) en heb er nu eindelijk eentje gekocht. Dat kost wat. Dus daar ging mijn vakantiegeld. Misschien dat ik wel in de herfst nog een (mid)weekje ergens naartoe ga, gewoon in Nederland. Maar dat zie ik dan wel.

En in de zomer gewoon leuke dagjes uit doen. Ik heb een zoontje van bijna 6 maanden die van zwemmen, de dierentuin en wandelen houdt dus dat doen we dan maar veel. Vorige week dierenpark Amersfoort, afgelopen weekend Blijdorp, ergens komende week naar het zwembad en ik wil nog naar Burgers Zoo, Artis en naar het bos. Dus genoeg te doen.

kusssmerel
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 Okt 2015, 19:01

Re: Vakantie plannen

Berichtdoor kusssmerel » 09 Aug 2016, 11:55

Linne schreef:Ik ga niet op vakantie. Heb mijn vakantiegeld dit jaar gebruikt om mijn grootste droom te laten uitkomen: ik wil al sinds ik 11 was een Maine Coon (kat) en heb er nu eindelijk eentje gekocht. Dat kost wat. Dus daar ging mijn vakantiegeld. Misschien dat ik wel in de herfst nog een (mid)weekje ergens naartoe ga, gewoon in Nederland. Maar dat zie ik dan wel.

En in de zomer gewoon leuke dagjes uit doen. Ik heb een zoontje van bijna 6 maanden die van zwemmen, de dierentuin en wandelen houdt dus dat doen we dan maar veel. Vorige week dierenpark Amersfoort, afgelopen weekend Blijdorp, ergens komende week naar het zwembad en ik wil nog naar Burgers Zoo, Artis en naar het bos. Dus genoeg te doen.


Dat doen wij ook veel in de vakantie, dagje naar Kalkar in Duitsland en naar het bos.


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

cron