Waar kijk jij naar uit?

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Rens
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 Sep 2016, 14:15

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rens » 08 Nov 2016, 21:32

Twinkel schreef:Vanavond lekker uit eten!


Wat leuk!
Was het lekker en gezellig?

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 08 Nov 2016, 22:16

Ik kijk uit naar de vrijdag :D Ik ben gisteren gebeld door mijn collega van de kinderboerderij en die vertelde dat er een vrouw is die graag surinaams? voor ons wil koken en eet ik vrijdag dus lekker op de kinderboerderij. Feessie :mrgreen:
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 08 Nov 2016, 22:47

Claudje schreef:Ik kijk uit naar de vrijdag :D Ik ben gisteren gebeld door mijn collega van de kinderboerderij en die vertelde dat er een vrouw is die graag surinaams? voor ons wil koken en eet ik vrijdag dus lekker op de kinderboerderij. Feessie :mrgreen:


Klinkt lekker en gezellig!

Ik kijk ook uit naar vrijdag...... dan ga ik naar het concert van Kensington in de ziggo dome.

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 08 Nov 2016, 22:59

Oh ook erg leuk Rainbow. Ik luister niet actief naar hun muziek maar klinkt wel erg goed. Is voor mij best wel effe geleden dat ik naar een concert ben geweest. Laatste was volgens mij Sting haha
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 09 Nov 2016, 13:38

Claudje schreef:Oh ook erg leuk Rainbow. Ik luister niet actief naar hun muziek maar klinkt wel erg goed. Is voor mij best wel effe geleden dat ik naar een concert ben geweest. Laatste was volgens mij Sting haha


:D haha zo ie zo altijd leuk een avondje weg toch?! Surinaams eten op de kinderboerderij spreekt mij ook wel erg aan :) .
Maar zo af en toe een concert vind ik ook erg leuk! Mijn laatste concert was Guus meeuwis in het Philips stadion, de sfeer alleen al was erg gezellig! Maar vrijdag naar Kensington daar kijk ik dus ook erg naar uit!

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 09 Nov 2016, 23:33

Klopt idd Rainbow, beiden is leuk :D Ik merk nu ook dat ik weer steeds meer de behoefte heb om meer te gaan ondernemen. Sinds een jaar vrijgezel en ben ook bewust de tijd voor mezelf aan het nemen en in die periode ook bewust geworden dat ik dus op vrouwen val :) heb jij een link met Suriname? Geen idee waarom maar dat idee heb ik gewoon :D wel leuk hoor op de kinderboerderij. Ik help daar sinds een maand of drie en supergezellig joh. Iedereen doet zijn of haar ding en veel lol samen. Men kan daar ook kinderfeestjes geven en mogen de kinderen ons helpen met de dieren. Ik laat je nog wel weten of het lekker was haha
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 10 Nov 2016, 22:27

Claudje schreef:Klopt idd Rainbow, beiden is leuk :D Ik merk nu ook dat ik weer steeds meer de behoefte heb om meer te gaan ondernemen. Sinds een jaar vrijgezel en ben ook bewust de tijd voor mezelf aan het nemen en in die periode ook bewust geworden dat ik dus op vrouwen val :) heb jij een link met Suriname? Geen idee waarom maar dat idee heb ik gewoon :D wel leuk hoor op de kinderboerderij. Ik help daar sinds een maand of drie en supergezellig joh. Iedereen doet zijn of haar ding en veel lol samen. Men kan daar ook kinderfeestjes geven en mogen de kinderen ons helpen met de dieren. Ik laat je nog wel weten of het lekker was haha


Nee ik heb geen link met Suriname, maar vind het eten wel erg lekker. En de kinderboerderij vind ik ook leuk, lijkt mij een leuke combinatie. Erg leuk dat je daar nu mee helpt!
Wel goed ook om even bewust tijd voor je zelf te nemen en zo te ontdekken dat je op vrouwen val!
Morgen ren ik in 1 keer door vanuit Mn werk richting de ziggo dome, dus ik wil je nu alvast heel veel plezier wensen morgen! En ik hoor wel hoe het was :)

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 10 Nov 2016, 23:59

Dank je Rainbow, ik ga er ook zeker van genieten. Werkse morgen en een hele gezellige avond in ziggo dome en veel zingplezier :)

Tot laterss
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 12 Nov 2016, 12:58

Claudje schreef:Dank je Rainbow, ik ga er ook zeker van genieten. Werkse morgen en een hele gezellige avond in ziggo dome en veel zingplezier :)

Tot laterss


Dank je Claudje, het was echt super leuk!

Hoe was het bij jou? Lekker gegeten?

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 12 Nov 2016, 21:04

Top dat je een leuke avond had. Bij mij was het ook gezellig en we aten dus Indiaans en geen surinaams :D ik vond het wel lekker en wil elke week wel een uitnodiging :) Ik had wel weer een briljant idee :?: Op de boerderij staan verschillende konijnenflats met daarin 6 hokken.1 daarvan werd er gesloopt en dat vond ik zo zonde hè 8-) ik kreeg alweer allerlei leuke ideetjes en toen hebben de boeren voor we gingen eten samen met mij die kolossale hok lopend naar mijn huis gebracht :yourock: Ahum past die niet door mijn poort poeha :) Ik weer met mijn impulsief gedrag haha. Na een hoop gesloop en hulp van de achterbuurvrouw staat hij uiteindelijk in mijn tuin. Morgen de deurtjes ophalen en maar eens zien wat ik ermee ga doen :P
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten