Waar kijk jij naar uit?

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 12 Nov 2016, 22:54

Claudje schreef:Top dat je een leuke avond had. Bij mij was het ook gezellig en we aten dus Indiaans en geen surinaams :D ik vond het wel lekker en wil elke week wel een uitnodiging :) Ik had wel weer een briljant idee :?: Op de boerderij staan verschillende konijnenflats met daarin 6 hokken.1 daarvan werd er gesloopt en dat vond ik zo zonde hè 8-) ik kreeg alweer allerlei leuke ideetjes en toen hebben de boeren voor we gingen eten samen met mij die kolossale hok lopend naar mijn huis gebracht :yourock: Ahum past die niet door mijn poort poeha :) Ik weer met mijn impulsief gedrag haha. Na een hoop gesloop en hulp van de achterbuurvrouw staat hij uiteindelijk in mijn tuin. Morgen de deurtjes ophalen en maar eens zien wat ik ermee ga doen :P


Klinkt super goed! Kunnen er meer mensen komen eten ;)

Ga je nu konijnen houden? Ik ben opgegroeid met een hoop dieren en wij hebben ook altijd een hoop konijnen gehad. Erg leuk hoor! Of heb je andere plannen voor het hok?

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 12 Nov 2016, 23:31

Haha, als diegene ook komt werken op de boerderij wel :lol:

Tja goeie vraag, ik ben ook opgegroeid met een aantal dieren en heb er zelf ook nog. Dan ben ik bijna diervrij en dan koop ik weer, hoort waarschijnlijk bij me :D
Ik heb ook een aantal konijnen gehad en is wel heel verleidelijk om weer te nemen. Ik heb al gegoogled naar vlaamse reus ;) Ik kan ook mijn kat erin doen, die staat weer eens op het raam te "kloppen" dat ze naar binnen wilt en vind nu dat ze recht heeft op mijn melk :D
Heb jij zelf nu ook nog dieren?
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 12 Nov 2016, 23:44

Claudje schreef:Haha, als diegene ook komt werken op de boerderij wel :lol:

Tja goeie vraag, ik ben ook opgegroeid met een aantal dieren en heb er zelf ook nog. Dan ben ik bijna diervrij en dan koop ik weer, hoort waarschijnlijk bij me :D
Ik heb ook een aantal konijnen gehad en is wel heel verleidelijk om weer te nemen. Ik heb al gegoogled naar vlaamse reus ;) Ik kan ook mijn kat erin doen, die staat weer eens op het raam te "kloppen" dat ze naar binnen wilt en vind nu dat ze recht heeft op mijn melk :D
Heb jij zelf nu ook nog dieren?


Ik heb zelf nu alleen nog 2 katten. Vlaamse reuzen vind ik geweldig, ik had er vroeger zelf 1 echt een super lief beest.
En ik zou heel graag een groot roze varken willen :D, maar goed dan zal ik er ook een boerderij bij moeten kopen :)

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 13 Nov 2016, 13:03

Haha ja een varken is ook leuk. Op de kibo (kinderboerderij) hebben ze twee gewone varkens die uiteindelijk wel weg gaan en twee kune kune. Geen idee of je die kent maar die zijn erg lief. 1 van hun gaat zelfs bij je liggen als je haar de hele tijd aanhaalt. Een vlaamse reus lijkt mij ook echt gaaf maar ik waak ervoor om al aan te schaffen :D ik heb nog een paar lachduiven die weg moeten. De jonkies en vader. Moeder heb ik al ruim twee jaar en had ik met een ander vrouwtje. Waren zo lief samen, goh realiseer mij nu pas dat ze mogelijk gewoon een koppeltje waren. Dat ene vrouwtje overleed en heb ik vorig jaar een man gekocht. Aiai door dit te schrijven word ik mij wel weer bewust van een aantal dingen :roll: . Iig hebben ze een aantal nesten gehad maar ik word gek van die man. Soort adhd doffer :D Hij koert zelfs buiten broedseizoen en ik had hun binnen staan slik :shock: Mijn zoon weet wel iemand die een Koppel wil hebben maar ik heb nu toch besloten dat ik het niet doe. Waren ze niet blij mee maar op een of andere manier horen we gewoon bij elkaar.

Ja een boerderij is wel gaaf hè, heb ik altijd gewild. Lijkt mij sws lekker om een knus huisje te hebben met veel grond eromheen. Veel diertjes en groentetuin :lol:
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 14 Nov 2016, 20:46

Claudje schreef:Haha ja een varken is ook leuk. Op de kibo (kinderboerderij) hebben ze twee gewone varkens die uiteindelijk wel weg gaan en twee kune kune. Geen idee of je die kent maar die zijn erg lief. 1 van hun gaat zelfs bij je liggen als je haar de hele tijd aanhaalt. Een vlaamse reus lijkt mij ook echt gaaf maar ik waak ervoor om al aan te schaffen :D ik heb nog een paar lachduiven die weg moeten. De jonkies en vader. Moeder heb ik al ruim twee jaar en had ik met een ander vrouwtje. Waren zo lief samen, goh realiseer mij nu pas dat ze mogelijk gewoon een koppeltje waren. Dat ene vrouwtje overleed en heb ik vorig jaar een man gekocht. Aiai door dit te schrijven word ik mij wel weer bewust van een aantal dingen :roll: . Iig hebben ze een aantal nesten gehad maar ik word gek van die man. Soort adhd doffer :D Hij koert zelfs buiten broedseizoen en ik had hun binnen staan slik :shock: Mijn zoon weet wel iemand die een Koppel wil hebben maar ik heb nu toch besloten dat ik het niet doe. Waren ze niet blij mee maar op een of andere manier horen we gewoon bij elkaar.

Ja een boerderij is wel gaaf hè, heb ik altijd gewild. Lijkt mij sws lekker om een knus huisje te hebben met veel grond eromheen. Veel diertjes en groentetuin :lol:


Haha wat kan je dat allemaal heerlijk omschrijven! Kune kune :?: nog nooit van gehoord en ben toch aardig met dieren opgegroeid :) ........ zoooo ja dat wil ik ook een boerderij met diertjes, groentetuin en kan er dan ook nog een wijnveld bij....

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 21:15

Hahaha ik had het zelfs al ingekort. Als ik op dreef ben schrijf ik lekker door ook :D ik heb hier ook wel een groentetuin gehad maar ik ben niet zo goed in het onderhouden ervan. Het groeiproces vond ik volgens mij interessanter dan de uitkomst :lol: Ik heb nog wel een appelboom en kersenboom en die doen het goed en heb ongeveer een maand geleden 4 prei in de tuin gezet. Blijkt dat die pas in februari ofzo volgroeid zijn haha

De Kune Kune had ik ook nooit van gehoord :P

Ja heerlijk hoor een boerderij, heerlijk de vrijheid enzo, ik ga toch maar eens meer visualiseren :lol:
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 14 Nov 2016, 21:31

Claudje schreef:Hahaha ik had het zelfs al ingekort. Als ik op dreef ben schrijf ik lekker door ook :D ik heb hier ook wel een groentetuin gehad maar ik ben niet zo goed in het onderhouden ervan. Het groeiproces vond ik volgens mij interessanter dan de uitkomst :lol: Ik heb nog wel een appelboom en kersenboom en die doen het goed en heb ongeveer een maand geleden 4 prei in de tuin gezet. Blijkt dat die pas in februari ofzo volgroeid zijn haha

De Kune Kune had ik ook nooit van gehoord :P

Ja heerlijk hoor een boerderij, heerlijk de vrijheid enzo, ik ga toch maar eens meer visualiseren :lol:



Ik heb kune kune net opgezocht......maar die zijn ook super schattig!!!

Zo zeg een appel en kersenboom, heb je er al taarten van gemaakt :) en dan in februari prei soep!

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 14 Nov 2016, 22:17

Hahahaha ja samen met Abel :lol:

Wel appelpannekoeken maar ik eet ze meestal gewoon als appel :D
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Rainbow » 15 Nov 2016, 09:38

Claudje schreef:Hahahaha ja samen met Abel :lol:

Wel appelpannekoeken maar ik eet ze meestal gewoon als appel :D


Ik krijg gelijk trek in appelpannenkoeken!

En heb je al bedacht wat je met het konijnen hok ga doen?

Om even bij het onderwerp te blijven, :lol: :lol: ......heb je al iets nieuws waar je naar uit kijk?

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Berichtdoor Claudje » 15 Nov 2016, 10:17

Ja dat is een goeie, ik heb zondag de deurtjes opgehaald en het is wel een opknappertje hoor! Wat erin komt weet ik eigenlijk niet, ik vind zoveel dieren leuk. Vlaamse reus is wel heel gaaf om te zien!

Oh ja haha het onderwerp hè, eens kijken hoor, uhm :?:

Ik kijk uit naar het voelen van volledige vrijheid hoe dat er ook mag uit zien! Gewoon heerlijk genieten van alles om mij heen, een leven vol liefde, muziek en veel lachen! Werk ik aan :D

Voor vandaag heb ik zin om te gaan werken. Het is hier een beetje druilerig weer en het ruikt buiten lekker. Heerlijk paar uurtjes lopen!
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten