Van welke muziek hou jij?

Gewoon kletsen over van alles en nog wat
Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor Claudje » 18 Nov 2016, 11:36

Goedemorgen iedereen,

Ik gooi er weer een nieuwe topic in want ik vind het leuk om met jullie te kletsen ;)

Mijn interesse in muziek is behoorlijk breed en ligt natuurlijk aan hoe ik mezelf op dat moment voel. Aangezien ik ouder ben heb ik al veel muziek mee mogen maken maar ik zal het in het Nu houden :mrgreen:

Op dit moment luister ik veel naar de nieuwe album Naked van Leonie Meijer.
Ook luister ik graag naar de zender Funx, kan ik vaak lekker op bewegen en ook op zijn tijd naar Fado, Jai-Jagdeesh. Ook naar een concert van La the Voices geweest wat ik heel mooi vond. Was ik ff vergeten :D . Ik hou van nog veel meer soorten muziek hoor, lekker meelallen of dansen 8-)
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor Rainbow » 18 Nov 2016, 17:09

Leuk Claudje weer een nieuwe topic!

Ja wat voor muziek, ik hou ook van heel divers. Ik ben natuurlijk vorige week naar het concert van Kensington geweest, maar ben ook naar Guus meeuwis geweest en naar dotan, volgend jaar ga ik (weer!) naar Anouk. Maar ik vind top 40 muziek ook leuk en dans muziek.

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor Claudje » 18 Nov 2016, 20:14

Anouk vind ik ook goed, zoveel eigenlijk wel :D Het zijn vaak ook periodes dat ik iemand veel draai. Krezip heb ik ook lang gedraaid. In de zomer zijn er hier ook altijd de palmparkies maar nooit zo veel mee gedaan eigenlijk :D
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor Rainbow » 18 Nov 2016, 20:26

Claudje schreef:Anouk vind ik ook goed, zoveel eigenlijk wel :D Het zijn vaak ook periodes dat ik iemand veel draai. Krezip heb ik ook lang gedraaid. In de zomer zijn er hier ook altijd de palmparkies maar nooit zo veel mee gedaan eigenlijk :D


Jaaaaa Krezip vond ik ook erg leuk, vooral sommige teksten vond ik erg goed.
Bij ons heb je ook in de zomer palm parkies! Dit jaar was het in een ander park, verder van Mn huis en ben ik niet geweest andere jaren ben ik wel geweest!

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor Claudje » 18 Nov 2016, 20:53

Ik zal ook weer eens meer naar buiten treden en ondernemen. Jammer nou toch dat het geen zomer is haha 8-)
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Rainbow
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 Sep 2016, 09:09

Re: Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor Rainbow » 18 Nov 2016, 23:49

Claudje schreef:Ik zal ook weer eens meer naar buiten treden en ondernemen. Jammer nou toch dat het geen zomer is haha 8-)



Heel jammer! Ik verlang nu al naar de zomer! En ja gezellig naar palm parkies, muziek, kleedje, wijntje!

Gebruikersavatar
Claudje
Berichten: 120
Lid geworden op: 08 Aug 2016, 00:45

Re: Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor Claudje » 19 Nov 2016, 00:16

Jaaa gezellig hè, dat is nog eens vrijheid jahoee :lol:
De meest waardevolle liefde die ik mij kan wensen, zit in mijzelf :ikvrouwvanjou:

Gebruikersavatar
Duchess
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 Nov 2016, 19:53

Re: Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor Duchess » 18 Dec 2016, 16:31

Ik hou vooral van popmuziek uit de jaren 80 en begin jaren 90. Muziek van "tegenwoordig" vind ik weinig aan.
Ook kan ik ontzettend geniet van wat oudere jazz muziek.

chocola
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 Dec 2016, 22:04

Re: Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor chocola » 09 Jan 2017, 09:52

Ik vrees dat ik een buitenbeentje ben op vlak van muziek. Ik luister graag naar Sanne en Maartje van neygen, Dana Winner, Yasmine, allemaal belgische natuurlijk , maar ook Clouseau, Marco Borsato , maaike ouboter. Maar ik merk dat mijn keuze daarin meestal heel anders is dan bij leeftijdsgenoten. Er is dan ook bijna niemand in mijn omgeving dat dat weet.

Summer500
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 Jun 2016, 21:05

Re: Van welke muziek hou jij?

Berichtdoor Summer500 » 20 Mei 2017, 22:29

Ik vind Lorde geweldig! Haar nieuw nummer Green Light is verslavend!


Terug naar “Gewoon kletsen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

cron