Ik wilde eigenlijk al even wat plaatsen, een berichtje zoals hier onder door 'gewoonmezelf', en toen ik haar berichtje las, vond ik dit ook wel een goeie plaats om positief nieuws te droppen.
Wat ben ik veranderd als ik mijzelf vergelijk met ruim een jaar terug! Een jaar terug was voor mezelf duidelijk geworden dat ik ook op vrouwen val. Omdat het allemaal nog redelijk nieuw was vond ik het fijn gelijkgestemde verhalen te lezen en advies te vragen: ik zat regelmatig op dit forum! De afgelopen keer dat ik hier op zat is al 9 maanden geleden! Ondertussen is alles weer heel normaal. Geen 'nieuwigheid' meer aan verliefd zijn op een meisje. Het vertellen aan mensen is ook niks nieuwigs meer. Het hoeft sowieso vind ik eigenlijk niet meer. Want op vrouwen vallen is toch zo normaal. In het begin van mijn 'coming out' identificeerde ik me als biseksueel, nu een jaar later zou ik t niet weten, of ik nou ook op mannen val. Maar dat is helemaal niet erg. Ik zie het allemaal wel. Ik hoef ook niet alles vast te stellen.
Ik ben gewoon erg gelukkig nu en dat ik in het begin van mijn ''coming out'' tijd hier op kon zitten, vond ik erg fijn.
Hoop dat iedereen t goed gaat en dat dit forum helpt voor de gene die dat nodig hebben.
Ik ga later misschien nog wel even mijn account verwijderen, het forum heb ik niet meer nodig.
Heel veel liefs, Sophie